האחים נקש רכשו את מלון "אוקינאוס" בהרצליה ב-78 מ' ש'

האחים ג'ו רפי ואבי נקש, באמצעות "אורכידאה" - חברה ניהול מלונות שבבעלותם, השלימו בסוף השבוע האחרון את העסקה לרכישת מלון "אוקיאנוס" בהרצליה מידי חברת אזורים

"אורכידאה", רשת ניהול בתי המלון של קבוצת ג'ורדאש ישראל שבבעלות האחים נקש רכשה בסוף השבוע את מלון "אוקיאנוס" בהרצליה מידי חברת אזורים תמורת 78 מיליון שקל.

האחים ג'ו רפי ואבי נקש, באמצעות "אורכידאה" - חברה ניהול מלונות שבבעלותם, השלימו בסוף השבוע האחרון את העסקה לרכישת מלון "אוקיאנוס" בהרצליה כאמור תמורת 78 מיליון שקל. המלון כולל 43 סוויטות ו-73 חדרים ומציע גישה ישירה לים, בריכת שחיה, חדר כושר ועוד. אורכידאה של הנקשים, שהם גם בעלי השליטה בחברת התעופה ארקיע, מנהלת כעת בישראל, עם המלון האמור, 9 בתי מלון.

יצוין כי לפני כחודשיים, האחים נקש יצאו בהכרזה על רכישת הזכויות במלון ישרוטל טאואר בתל אביב תמורת 150 מיליון שקל ביחד עם חברות אשדר וקנדל. אולם, העסקה לא יצאה בסופו של דבר לדרך כיוון שישרוטל הפעילה תנאי זכות סירוב ראשונה. "משפחת נקש מגדילה באופן עקבי את מספר נכסי התיירות שלה, ובוחנת הזדמנויות להתרחבות מתוך אמונה בתחום התיירות בישראל. המלון בהרצליה מתאים למדיניות הרשת ומתאים לקהל נופש ועסקים כאחד", אמר היום (א') מנכ"ל קבוצת האחים נקש בישראל אבי חורמרו.

בתוך כך, הנקשים השלימו בימים האחרונים (באמצעות ג'ורדאש ולא אורכידאה): רכישת שני בתי מלון הכוללים 270 חדרים בברלין בשותפות עם חברת פארק פלאזה שבבעלות איש העסקים אלי פפושדו. שני בתי המלון בברלין ינוהלו תחת המותג "פארק פלאזה" שבבעלות פפשודו.