ClickTale במובייל: תנטר תנועת הגולשים באתרים סלולריים

הסטארט-אפ הישראלי, שמאפשר לעקוב אחר אופי השימוש של גולשים באתרי אינטרנט, גייס בסוף אפריל השנה 17 מיליון דולר

חודש אחרי שגייסה 17 מיליון דולר, השיקה בשבוע שעבר חברת הסטארט-אפ הישראלית ClickTale תוכנה לניטור תנועת הגולשים גם באתרים סלולריים, בהמשך לפתרון שהיא מציעה מזה זמן על-גבי אינטרנט רגיל.

התוכנה החדשה, ClickTale Touch, תאפשר לנטר הקשה על המסך, גלילה, הטייה של המכשיר ונגיעות על-גבי מסך המגע. נתונים אלה יאפשרו לבעלי אתרים ובהם עסקים לעשות אופטימיזציה וכך לשפר את יחס ההמרה משימוש באתרים סלולריים כדי להשיג יותר מהגולשים שלהם.

לדברי ד"ר טל שוורץ, מנכ"ל וממייסדי החברה לצידו של אריק יבילביץ', "המעבר המסיבי לזירת המובייל הצריך אימוץ גישה רעננה - לא רק בגלל השימוש במכשירים בגדלים שונים, מערכות הפעלה שונות ותכונות שימוש שונות, אלא בעיקר נוכח חוסר הסבלנות של הגולש הסלולרי לאתרים שחוויית הגלישה בהן נחותה. המערכת החדשה הינה כלי אפקטיבי וחזק להגדלת יחסי ההמרה באתרי סלולר, ומהווה שלב נוסף והכרחי במסלול ההמראה של המסחר האינטרנטי בסלולר".

חברת ClickTale גייסה כאמור 17 מיליון דולר בסוף אפריל, כשאת סבב הגיוס הובילה הקרן האירופית Amadeus Capital Partners לצד קרן Goldrock וקרן ויולה קרדיט, שהעבירה קו אשראי של 3 מיליון דולר לחברה.

החברה הוקמה ב-2006 ותוך שנתיים כבר הפכה לרווחית, כשכיום היא מגלגלת הכנסות של עשרות מיליוני דולרים בשנה. הרווחיות עזרה לחברה להחזיק מעמדה כמעט לבדה עד השנה, למעט גיוס קטן יחסית של 800 אלף דולר ב-2007, רובו מקרן YL Ventures של יואב לייטסדורף.

החברה מאפשרת לעקוב אחר תנועות סמן העכבר, ליצור HeatMaps של אזורים חמים באתר ולתעד ולהקליט תנועת מקלדת בדף ספציפי. לאורך שבע השנים האחרונות, צברה ClickTale למעלה מ-80 אלף לקוחות, ביניהם פרוקטר אנד גמבל, דל, גרופון, לינקדאין, דאב, אורנג', בארנס אנד נובל, טרגט, לנובו ואף חברת קונדואיט הישראלית.

החברה מעסיקה כ-120 עובדים במשרדיה במרכז הבורסה ברמת גן ונחשבת לייחודית בנוף הסטארט-אפים הישראלי בתור חברה בצמיחה שעדיין שומרת על צוות אנשי המכירות בישראל ולא מעבירה אותו לארה"ב.