הטיפ היומי: מניית טכנולוגיה ישראלית שיכולה לעלות ב-13%

דויטשה בנק ממליץ לקנות את מניית ורינט בשל הצפי לצמיחה חזקה

חברת הטכנולוגיה ורינט נסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של כ-1.9 מיליארד דולר. החברה עוסקת בפיתוח מערכות אנליטיות לניהול וניתוח מידע, ובעבר הייתה חלק מקבוצת קומברס טכנולוג'י, אך באחרונה הפכה לחברה עצמאית.

בשבוע שעבר החברה פרסמה דוחות כספיים. ההכנסות הגיעו ל-205 מיליון דולר - קרוב לתחזית שלנו, 206 מיליון דולר, ולקונצנזוס האנליסטים שעמד על 203 מיליון דולר. הרווח הנקי למניה על בסיס Non-GAAP הסתכם ב-44 סנט, בעוד אנו צפינו 55 סנט והקונצנזוס היה 52 סנט; זאת על רקע השפעה שלילית של שערי חליפין, בגובה 4 סנט למניה, וכן תמהיל שירותים שונה שהשפיע על הרווחיות התפעולית.

יחד עם זאת, ההנהלה הותירה את התחזית השנתית שלה ללא שינוי, והיא ממשיכה לצפות לצמיחה שנתית של 6%-7%. נתון חזק בהזמנות מספק ראות טובה להמשך השנה.

בדומה לחברות אחרות בתחום הכיסוי שלנו, גם ב-ורינט יבשת אמריקה הציגה ביצועים טובים, בעוד אזור EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) היה חלש ברבעון. אזור אסיה-פסיפיק סיפק צמיחה משמעותית לחברה. ורינט מצפה לפרופיל דומה בכל הקשור לפעילות האזורית גם בהמשך השנה.

החברה ציינה בשיחת הוועידה שני חוזים גדולים - אחד בהיקף של 20 מיליון דולר ואחר בהיקף של 50 מיליון דולר - שההכנסות מהם יוכרו באופן הדרגתי עם הטמעת הפרויקטים. בחברה גם ציינו, כי היו כמעט 30 חוזים בהיקף של שבע ספרות במהלך הרבעון.

ורינט צופה שהשוק הארגוני, שהוא השוק הגדול ביותר שלה, יצמח בכ-10 מיליון דולר מדי רבעון בשנת הכספים הנוכחית. פרויקטים רבים של החברה היום הם כבר לא בתחום המסורתי של ההקלטות, אלא כוללים ערך מוסף בתחומי התוכנה. במקביל, ישנו גידול בהכנסות החברה מתחזוקה, שמגיעות כבר ליותר משליש מההכנסות. השילוב של גורמים אלה אמור לתמוך בהתרחבות שולי הרווח בשנים הבאות.

אנו משאירים את המלצתנו למניית ורינט על "קנייה", במחיר יעד של 40 דולר, שמהווה פרמיה של כ-13% על מחיר השוק.

* נכתב ע"י מחלקת המחקר של דויטשה בנק