בת זוגו של שי אגסי מפריכה את השמועות: "לא עבר אירוע לב"

שמועות שקריות נפוצו הבוקר על כך שהיזם שי אגסי לקה בליבו - בזמן שהוא שהה בכלל בפגישה בת"א ■ בני משפחתו התקשרו אליו בבהלה ■ זוגתו מרגיעה: "הוא בסדר גמור"

בת זוגו של היזם שי אגסי מפריכה את השמועות שנפוצו הבוקר בדבר אשפוזו של אגסי לאחר שלקה בליבו כביכול.

תמי חוטובלי פרסמה היום (ג') סטטוס בפייסבוק בו היא מכחישה בתוקף את השמועות על כך שאגסי לקה בליבו ואושפז בבית החולים "סורוקה" בבאר-שבע.

"מי שאמר שלא יקרה כלום אם לא אהיה מחוברת 24/7 שקרן! לא הייתי מחוברת לשעה וחצי בערך וגיליתי לתדהמתי מיליון (לפחות) הודעות מודאגות ומתעניינות לגבי שי אגסי. התקף לב... בסורוקה... אז לפני הכל רוצה להרגיע - שי אגסי לא בסורוקה. לא עבר שום אירוע לב. הוא בסדר גמור. לא יודעת מה מניע מישהו להמציא דבר כזה אבל המסקנה שלי היא: אל תעשי יותר ספורט וקחי איתך את הסלולרי לכל מקום... כל הזמן", כתבה חוטובלי בדף הפייסבוק שלה.

השמועות החלו להתרוצץ בעקבות פרסום בדף הפייסבוק "סקופים וחדשות", שזכה לתהודה גם בפורום "רוטר". לבית החולים "סורוקה" הגיעו מהבוקר מספר פניות מכלי תקשורת בארץ השואלים לשלומו של אגסי, אולם בבית החולים הדגישו כי הוא אינו מאושפז שם כלל וכלל.

ככל הידוע, אגסי היה בשעות הבוקר היום בפגישה בתל אביב. ל"גלובס" נודע, כי השמועות השקריות הדהימו גם את בני משפחתו הקרובים, שכמה מהם אף התקשרו בחשש גדול לוודא שהוא בסדר.