אחרי לונדון ואוסטרליה: קשת אינטרנשיונל נכנסת לקנדה

המפיק הבכיר מארק רובינשטיין, הפועל בקנדה, יהיה נציגה של חברת הפורמטים של קשת ■ הדרמה המקורית של yes, "נויורק", נמכרה להפקה ברוסיה

קשת אינטרנשיונל מגיעה גם לקנדה. לאחר שהזרוע הבינלאומית של זכיינית ערוץ 2 קשת הקימה נציגות בלונדון וחתמה על שיתוף-פעולה שיחדיר אותה לשוק האוסטרלי, תשתף קשת פעולה עם המפיק הבכיר מארק רובינשטיין הפועל בקנדה, שיהיה נציגה במדינה.

רובינשטיין חתם על הסכם עם אלון שטרוזמן, העומד בראש קשת אינטרנשיונל, והמשווק באמתחתה ספריה של עשרות פורמטים למכירה.

האסטרטגיה של קשת ברחבי העולם היא להפוך לגוף מפיץ, אך גם לגוף מפיק לכל דבר, הפועל בתוך השוק המקומי של כל מדינה ומדינה. קשת משווקת בימים אלה בקנדה את "חטופים" בגרסתה העברית להפצה בשירותי VOD ו-DVD.

עוד בעולם, נודע כי פורמט הדרמה המקורית של yes, "נויורק", שתעלה בקרוב לעונה שנייה בחברת הלוויין, נמכר להפקה לרוסיה. גרסה דוברת רוסית של הסדרה, עוסקת בהרפתקאות צעירים זרים שיצאו לעבוד בניו-יורק, תופק על-ידי סוני בעבור אחד הערוצים המרכזיים במדינה. הגרסה הישראלית הופקה ופותחה על-ידי זרוע התוכן של דורי מדיה, דרסט, בראשותו של יוני פארן.

השבוע עלתה בהודו בערוץ מרכזי בשם VEE גרסה מקומית דוברת הינדית של הפורמט הישראלי "מחוברות". הפורמט של קודה הפקות והוט, אשר מופץ בעולם על-ידי ארמוזה פורמטס, יעלה בערוץ בשידור יומי של ל-65 פרקים.

בימים אלה נחתמה עסקה להפקת "מחוברות" גם באסטוניה. התוכנית תעלה בקרוב באחד הערוצים המרכזיים במדינה הבלטית. בימים אלה מופקות גרסאות שונות של "מחוברות/מחוברים" במדינות רבות ברחבי העולם.