ההתאחדות תגיש נגד שרצקי כתב אישום בגין "התנהגותו בבוררות איתן טיבי"

זאת לאור התבטאויותיו בדיונים בנוגע למעבר השחקן למכבי ת"א ■ במקביל, עו"ד מורן מאירי הגיש תביעת לשון הרע בסך 139 אלף ש' נגד בעלי ק"ש

המחלקה המשפטית בהתאחדות לכדורגל תגיש כתב אישום כנגד הבעלים של הפועל קריית שמונה, איזי שרצקי, בעקבות המלצה שנכתבה על-ידי הבורר עו"ד בנימין תמיר בשולי פסק הבוררות בעניין איתן טיבי והעברתו למכבי תל-אביב.

במהלך הבוררות בקיץ, מתברר מפסק הבורר, התפרץ שרצקי והטיח מילים בוטות בתובע, בא-כוחה של מכבי תל-אביב, עו"ד מורן מאירי, וטען לקשר אסור לכאורה בין הצדדים.

בהתאחדות קיבלו מכתב תלונה ממכבי תל-אביב על דברי שרצקי בבוררות, ביניהם: "אני לא יודע מה הקשר שלך למורן. זאת שערורייה מה שהחלטת. כל אחד שרואה את זה אומר שהוא לא מבין איך בורר לא מבין שום דבר בכדורגל. יושבים אנשים שאין להם מושג בכדורגל ולא מבינים את החוק".

הבורר כתב בשולי פסק הבוררות: "בהתנהגותו של מר שרצקי בבוררות זו התקיימו נסיבות חריגות ויוצאות דופן, בהן נחצו על-ידו כל הקווים האדומים המפרידים בין ביקורת מותרת לבין ביקורת לא עניינית... התנהגותו של מר שרצקי התאפיינה בהפרעות בוטות ובלתי פוסקות, התרסה ואי-התייחסות מופגנת לאזהרות חוזרות ונשנות, בהתבטאויות לא ענייניות ועולבות שהביאו להוצאתו מספר פעמים מחדר הישיבות".

במקביל, ייפתח השבוע הליך גישור בעקבות תביעת לשון הרע בגובה של 139,947 שקל שהגיש עו"ד מורן מאירי כנגד שרצקי.

עו"ד מאירי, המיוצג בידי עורכי הדין שרון קליינמן ומיכאל נאור, נפגע בעיקר מההתבטאות של שרצקי בכלי התקשורת בעקבות פסק הבורר, בה אמר: "מאחר שאני מכיר את התנהגותו החמורה של עו"ד מורן מאירי בהיותו נאמן אג"חים של אי.די.בי, ברור לי ששקר כמו במקרה הזה הוא דבר פעוט בעיניו".

בכתב ההגנה שהוגש על-ידי עו"ד יורם מושקט, טען שרצקי כי הטענות שהעלה מקורן בהודעות אנונימיות שפורסמו על עו"ד מאירי, בין השאר באמצעות טוקבקים. שרצקי טען כי הדברים שאמר הם במסגרת החוק, ובא-כוחו הוסיף הערה: "הפוסל במומו פוסל".