ג'ינסולוגיה: מראה הטוטאל-לוק של הדנים תופס תאוצה הקיץ

בד הדנים - בד כותנת דריל קשיחה שהתפרסם בזכות מכנסי הג'ינס הפופולריים, ממשיך לתפוס תאוצה בקיץ הנוכחי, בשלל גזרות, גוונים ומרקמים חגיגת הדנים בעיצומה ואנחנו כאן כדי להשתתף בה

למרות הנוכחות המוגברת של בד הדנים (בד כותנת דריל קשיחה שהתפרסם בזכות מכנסי הג'ינס הפופולריים), נראה שבעולם האופנה טרם מאסו בו ואף החליטו לעלות את המינונים שלו בקיץ הנוכחי. כך, לצד גזרות מפתח ידועות, מוכרות ומנצחות של המכנסיים שמציגות את בד הדנים על שלל גווניו ומרקמיו, נוספים העונה אינספור פריטי לבוש בגוונים ובגימיקים שונים ההופכים את מראה הדנים הקייצי לאופנתי, נועז ויצירתי.

מקום של כבוד שמור לפריטי דנים בדמות חולצת הג'ינס המכופתרת המקבלת תפנית דרמטית ויפה במראה הדנים הרפוי, הדהוי ונטול השרוולים, אוברולים קצרים וארוכים, חצאיות קצרות לצד חצאיות מקסי ארוכות, מכנסי ברמודה ועוד. במקביל לשימוש הנרחב בבד הדנים, שהולך ונעשה דק ומשוכלל יותר מעונה לעונה, המגמה הדומיננטית של הקיץ הזה מתאפיינת גם במראה הנון-דנים עם מגוון פריטים עשיר במראות דנים מחויטים ואלגנטיים, לא מתאמצים, נטולי שפשופים, וגינוני וינטג' מיותרים. אלה עשויים בדי טנסל אווריריים וקלילים שיוצרים מראה דנים פחות שגרתי והתוצאה מודרנית, ייחודית ומעניינת.

כאלה הם, למשל, הג'ינסים הספורטיביים במראה טרנינג, המקבלים שטיפה של ג'ינס אבל עשויים 100% טנסל, חולצות ג'ינס ושמלות ג'ינס דקות, ז'קטים, אוברולים ועוד.

אם עד לא מזמן מראה של נשים הלובשות ג'ינס מכף רגל ועד ראש נחשב כחוסר טעם מוחלט, העונה מראה הטוטאל-לוק של הדנים מקבל לגיטימציה בחסות המעצבים המובילים, שבזכות מגמת הנון-דנים, הצליחו לגרום לרעיון ממוחזר להיראות מרענן ומעורר השראה.