מנהיג ש"ס הרב עובדיה יוסף אושפז בגלל כאבים עזים בגבו

הרב יוסף חש כאבים עזים בגבו במהלך סוף השבוע שגרמו לכך שלא ירד לתפילה ולא נשא את דרשתו השבועית ■ היום הוא נלקח לחדר המיון בבית החולים הדסה עין כרם, שם נקבע כי הוא יישאר באשפוז בימים הקרובים

מנהיגה הרוחני של ש"ס הרב עובדיה יוסף, בן 92, אושפז היום (א') בבית החולים בירושלים, לאחר שחש כאבי גב חזקים. הרב צפוי להישאר בבית החולים במשך כמה ימים לצורך בדיקות.

בסוף השבוע חש הרב עובדיה כאבים עזים בגבו. הרב לא ירד לתפילה ולא העביר את הדרשה השבועית שלו במוצאי שבת, שאותה נשא במקומו בנו.

בני משפחתו ביקשו ממנו אתמול שבת להתפנות לבית חולים, אך הוא סירב. היום הרב נלקח לחדר המיון בבית החולים הדסה עין כרם, שם נקבע כי יאושפז בימים הקרובים עד שיתבררו הסיבות לכאב.

בינואר האחרון פונה הרב עובדיה לבית החולים הדסה עין-כרם, לאחר שחש ברע במהלך תפילה. הוא הועבר לחדר המיון, שם עבר מספר בדיקות. מבית החולים נמסר אז כי הרב נמצא בהכרה מלאה וכי הוא יאושפז להמשך טיפול.

זו לא הפעם הראשונה בה הרב עובדיה יוסף מפונה לבית החולים בשנים האחרונות. בשנת 2006 הוא הובהל מספר פעמים בזמן קצר לבית החולים ועבר צנתור בלבו שהסתיים בהצלחה.

הרב נולד בשנת 1920 בבגדד, כבן למשפחה בת חמישה בנים ושלוש בנות. הוא עלה לארץ בשנת 1923 וכיהן כרב הראשי הספרדי בין השנים 1983-1973 ונחשב לאחר מגדולי פוסקי התורה.