אי.די.בי לעליון: לדחות המועד האחרון להצעת הסדר חוב

החברה מבקשת לדחות את המועד להגשת הצעות להסדר חוב מול מחזיקי האג"ח, מעבר ל-7 ביולי, וזאת מפני שלא יהיה ידוע עד מועד זה תוצאות מכירתה האפשרית של כלל ביטוח

אי.די.בי, שבשליטת נוחי דנקנר, מבקשת דחייה של המועד האחרון להגשת הצעות להסדר חוב. החברה הגישה היום (ה') לבית המשפט העליון בקשה כי ייקבע שהמועד האחרון למכירת מניות כלל ביטוח אינו סביר, וכי ייקבע מועד חדש, לאחר חגי תשרי.

בתוך כך, החברה מבקשת לדחות את המועד להגשת הצעות להסדר חוב מול מחזיקי האג"ח, מעבר ל-7 ביולי, וזאת מפני שלא יהיה ידוע עד מועד זה תוצאות מכירתה האפשרית של כלל ביטוח.

אתמול, נזכיר, התיר שופט בית המשפט העליון, נעם סולברג, לאי.די.בי להגיש ערעור לגבי תאריך הדד-ליין (22 באוגוסט) שנקבע לה למכירת של כלל ביטוח.

נזכיר כי לפני ימים אחדים פנתה אי.די.בי פתוח לבית המשפט העליון, בטענה כי התאריך שהציב לה שופט המחוזי איתן אורנשטיין הוא בלתי אפשרי למכירת חברה בסדר גודל כמו כלל ביטוח. החברה ביקשה לבטל את שאר החלטותיו של השופט אורנשטיין, ובהן ביטול הסעדים הזמניים, שבהם דחיית תשלומים, שניתנו על-ידו. בקשה זו נענתה כאמור בשלילה.

זאת ועוד, אתמול שלח דנקנר מכתב לעו"ד חגי אולמן, המשקיף החיצוני מטעם ביהמ"ש, בו טען כי "השקעות משמעותיות יבוצעו באי.די.בי פיתוח בקרוב".

תגובת מחזיקי האג"ח באי.די.בי פיתוח: "ספר התירוצים של אי.די.בי פיתוח והעומד בראשה מוכיח כל פעם מחדש שכמו מקור מים חיים הוא אינו יבש לעולם. קונצרן אי.די.בי כבר חודשים ארוכים אינו ממלא את חובותיו כלפי נושיו. הפעם, שבוע לפני המועד בו הקונצרן נתבקש להציג פתרונות אמיתיים לנושיו, הוא שוב פונה בבקשה לדחייה ללא כל בושה. חבל שמאמציו של קונצרן אי.די.בי מתרכזים בספינים ובמשיכת זמן במקום במציאת פתרונות לעמידה בהתחייבויותיו כלפי ציבור החוסכים".