כוכב ה-NBA, אמארה סטודמאייר, בדרך לבעלות על הפועל ירושלים

שחקנה של ניו יורק ניקס אישר כי הוא מצטרף לקבוצת הרכישה של אורי אלון ואייל חומסקי: "נרגש לקחת חלק בשותפות שתחזיר בחזרה לעיר ירושלים"

כוכב ה-NBA, אמארה סטודמאייר, הצהיר באופן רשמי כי מצטרף לקבוצת הרכישה של הפועל ירושלים, שאם לא יהיו הפתעות מרעישות, תהפוך בקרוב לבעלים החדשים של מועדון הכדורסל.

שחקנה של ניו יורק ניקס צייץ היום (שישי) בטוויטר: "אני נרגש לקחת חלק בשותפות שתחזיר בחזרה לעיר ירושלים, באמצעות הענקת התחלה חדשה לקבוצת הכדורסל של הפועל".

קבוצת הרכישה, בראשות יזם ההיי-טק אורי אלון, הפרסומאי אייל חומסקי וסוכן השחקנים האמריקאי ארן טלם, הגישה החודש לאפוטרופוס הכללי במשרד המשפטים, שמנהל את מכירת נוכסיו של גומא אגייאר בישראל, הצעה בשווי המוערך ביותר מ-13 מיליון שקל לקנות את הפועל ירושלים. יש לציין כי הכסף לא אמור לעבור למשפחתו של אגייאר, שכזכור נעלם מוקדם יותר השנה בלב ים בפלורידה - אלא מהווה את הסכום שמתחייבים הרוכשים להעביר לתפעול הקבוצה במשך שלוש העונות הבאות.

עמותת הפועל ירושלים, בראשה עומד היו"ר הוותיק של המועדון דני קליין - עדיין מחזיקה בזכות סירוב ויכולה להשוות את ההצעה של קבוצת אלון-חומסקי-טלם-סטודמאייר. עם זאת, בקבוצתו של אורי אלון מקווים להגיע עם העמותה להסדר: "אני מקווה שנוכל לעבוד יחד עם העמותה", מסר היום אלון ל"גלובס".

אלון הגיב בטוויטר להודעתו של סטודמאייר: "גאה להיות שותף של סטודמאייר ואחרים בבניית עתיד מבטיח למועדון הכדורסל של הפועל ירושלים".

סטודמאייר, 30, ממשיך בכך את הקשר המיוחד שלו עם ישראל. לפני שלוש שנים הוא נחת במפתיע במדינה לביקור מתוקשר, והצהיר על יהדותו: "אני חושב שיש לי שורשים עבריים, אחקור את זה". שכרו השנתי בניו יורק ניקס צפוי לעמוד בעונה הקרובה (2013/14) על 21.6 מיליון דולר ברוטו.