ארבור נטוורקס בישראל: תספק פתרונות לבזק בינל' במיליוני שקלים

חברת אבטחת הרשתות תיעזר בבזק בינלאומי לצורך אספקת שירותי אבטחה בתחום הסייבר כנגד איומים שמיועדים להשבית את רשתות התקשורת של הלקוחות

חברת אבטחת הרשתות, ארבור נטוורקס (Arbor networks), נכנסת לשוק הישראלי. בזק בינלאומי, בחרה לאחרונה בפתרונותיה של ארבור, שמיוצגת בארץ ע"י חברת IPV Security, לצורך אספקת שירותי אבטחה בתחום הסייבר כנגד איומים שמיועדים להשבית את רשתות התקשורת של הלקוחות. על פי הערכות היקף העסקה מסתכם במיליוני שקלים.

השירות, שנקרא "כיפת ברזל דיגיטלית", אמור לספק למשתמשים הגנה כנגד התקפות מסוג מניעת שירות (DDoS), שמטרתן להעמיס על הרשתות הארגוניות ולהפיל אותן. ארבור, שהוקמה בשנת 2000, טוענת כי פתרונותיה מיושמים בקרב 70% מספקיות שירותי האינטרנט בעולם, כולל בקרב 90% מהספקיות הגדולות בעולם. אחת המתחרות הבולטות של ארבור בשוק אבטחת הרשתות היא רדוור הישראלית, שמספקת פתרונות גם בתחום ה-DDoS.

לדברי עידו גנור, מנכ"ל IPV Security: "התקפות DDoS הן אחד מאיומי האבטחה הגדולים ביותר העומדים כיום בפני ארגונים. איום המהווה סכנה על זמינות אתרי האינטרנט והרשתות הארגוניות. תקיפות הסייבר מתעצמות מדי יום ביומו, ומציגות אתגר בעל רמת מורכבות גבוהה מאד וקצב שינוי מהיר".