ישראל כץ ניצח את מירי רגב בבחירות על מזכירות הליכוד

הקרב על תפקיד יו"ר המרכז ויו"ר הלשכה היה פחות סוער: החל מהבוקר יכהן סגן שר הביטחון דני דנון כיו"ר מרכז הליכוד במקומו של השר לשעבר משה כחלון, וסגן שר החוץ, זאב אלקין, יכהן כיו"ר הלשכה

שר התחבורה ישראל כץ גבר על מירי רגב בקרב על ראשות מזכירות הליכוד. הבחירות לראשות מוסדות המפלגה שהתקיימו אתמול היו סוערות במיוחד: כץ, המחזיק בתפקיד יו"ר מזכירות הליכוד מזה עשור, התמודד מול רגב, שנתמכה על ידי שלושה שרים: גלעד ארדן, גדעון סער וסילבן שלום וכן על ידי מקורביו של ראש הממשלה. עם תום ספירת הקולות התברר כי על אף שכץ נלחם בשלושה, הצליח שר התחבורה לגרוף 60% מהקולות.

בתום ספירת הקולות אמרה רגב כי היא מכבדת את רצון הבוחרים. ״בירכתי את השר ישראל כץ על בחירתו ואיחלתי לו בהצלחה . אני מכבדת את התוצאות ואת רצון הבוחרים. אני מכבדת את הכרעת חברי הוועידה , אני מודה על התמיכה המרשימה שקיבלתי בהתמודדות בתנאים לא פשוטים ובפרק זמן קצר ביותר מול שר ויו"ר מזכירות מכהן. תנועת הליכוד תצא מכאן מאוחדת וחזקה אל מול האתגרים הלאומים החברתיים והמדיניים. אני שולחת ברכת תודה לכל הפעילים והחברים שליוו אותי בהתמודדות . אמשיך לפעול למען חיזוקה של תנועת הליכוד", אמרה רגב.

עם הניצחון שלח גם כץ הודעה לחברי ועידת הליכוד. "ניצחנו! אני מודה לכם על התמיכה הרחבה ועל האמון שנתתם בי וזאת למרות הלחצים הכבדים שהופעלו. אני מתחייב להוציא את הליכוד לדרך חדשה ולהכין אותו לקראת ניצחון בבחירות הבאות", כתב כץ.

במהלך יום הבחירות הצביעו 2,935 חברים, המהווים כ-80% מבעלי זכות הבחירה. השקט שאפיין את החודש האחרון הופר בסוף השבוע כשארדן פתח במתקפה חזיתית אל מול השר הוותיק והמוערך והוותיק כץ, שכללה הודעה מוקלטת לחברי מרכז ובליץ תקשורתי. ארדן המשיך בהופעות פומביות גם ביום ראשון על אף הביקורת שנמתחה עליו בליכוד כי הוא נדחף לקרב לא-לו וחרף העובדה שבסביבתו הודו שסיכויי ההצלחה של המועמדת שבה תמך אינם גבוהים.

הקרב על תפקיד יו"ר המרכז ויו"ר הלשכה היה פחות סוער. החל מהבוקר יכהן סגן שר הביטחון דני דנון כיו"ר מרכז הליכוד במקומו של השר לשעבר משה כחלון, וסגן שר החוץ, זאב אלקין, יכהן כיו"ר הלשכה.