"המשחק המרכזי": רשות השידור מכרה חסויות ב-3.5 מיליון שקל

כחודשיים לפני פתיחת עונת 2013/14, מכרה הרשות חבילות פרסום ב-10 קטגוריות שונות ■ שני מפרסמים נוספים צפויים להצטרף

רשות השידור, שתמשיך להעביר את "המשחק המרכזי" מליגת העל בכדורגל ב-3 העונות הבאות (בתמורה ל-15 מיליון שקל בשנה אותם תשלם להתאחדות לכדורגל), כבר מכרה את רוב חבילות החסות שלה לקראת השידורים של 2013/14.

כחודשיים לפני תחילת המשחקים, כבר נמכרו 10 חבילות חסות בקטגוריות הבאות: ביטוח, ביגוד ספורט, מוצרי חשמל, מסכי טלוויזיה, מתנות לגבר, מכרזים, משקאות, מכירת רכב וסוככים וחלונות.

סך ההכנסות ממכירת 10 חבילות החסות הללו עומד על 3.5 מליון שקל, זאת לפני צירופם של שני מפרסמים נוספים, ופינת "השחקן המרכזי", הצפויים להיסגר בימים הקרובים.

את עונת 2012/13 סיימו שידורי "המשחק המרכזי" בערוץ 1 עם רייטינג ממוצע של 8.9% בקרב משקי-הבית היהודיים - עלייה קלה לעומת 2011/12, אז עמדה הצפייה על 8.5% בממוצע.

מנהל השיווק, אורי רון, מסר: "אני מבקש להודות לכל המפרסמים שהביעו אמון בערוץ הראשון ובמשדרי הספורט האיכותיים המשודרים בו. לאור האמון שהביעו בנו נותני החסויות, נפתח מקום לעוד 2 נותני חסות במחיר הקודם, וכך כל נותני החסות הראשונים יהנו מ-72 חשיפות נוספות ב-12 ברייקים בכל העונה".