ההמלצות החמות: 3 מניות "מוכות" שעשויות לטוס בקרוב

הפרשן הכלכלי ג'ים קריימר מספק המלצות על 3 מניות ש"חטפו" חזק והשילו מערכן עשרות אחוזים בחודשים האחרונים

הפרשן הכלכלי ג'ים קריימר מספק המלצות על 3 מניות ש"חטפו" חזק והשילו מערכן עשרות אחוזים בחודשים האחרונים. קריימר סבור שהן עשויות להתאושש ולזנק בחדות בעקבות שינויים שהן עברו או צפויות לעבור.

קריימר ציין בתוכנית היומית שלו ב-CNBC כי אחת המניות ה"מוכות" שהצליחה להתאושש לאחרונה היא גרופון. "חשבתי שהיה יותר מדי 'הייפ' סביב המניה לעומת הביצועים הריאליים שלה", לדבריו. קריימר הודה כי הוא פיספס את המניה הזו והמליץ למשקיעים בעבר "לזרוק" אותה בגלל שהוא לא אהב את ההנהלה, במיוחד את המנכ"ל הקודם אנדרו מסון.

למגינת ליבו, הוא לא זיהה בזמן את ההשפעה החיובית של ההנהלה החדשה על המניה ולכן לא המליץ עליה כאחת המניות שעשויות לעשות "סיבוב פרסה". מאז חילופי ההנהגה, בפברואר אשתקד, מניית החברה זינקה בכ-100%.

לכן, הפרשן הכלכלי הבכיר זיהה 3 מניות הנמצאות באותו מעמד בו הייתה גרופון ועשויות לזנק בעשרות אחוזים.

1. זינגה - קריימר ציין כי אתמול נודע שדון מטריק, ראש חטיבת הבידור במיקרוסופט לשעבר, נטל את מושכות הניהול בחברת משחקי הרשת, במקום מארק פינקוס - "עוד מנהל שלא ידע לנהל", לדברי קריימר. בשנה האחרונה זינגה איבדה מערכה יותר מ-40% וכעת היא מזנקת בכ-5% בוול סטריט.

2. נוקיה - בימים האחרונים היו הרבה שמועות לפיהן מיקרוסופט מנהלת מגעים לרכישת יצרנית הסלולר הוותיקה. "אני בספק שעסקה כזו תצא לפועל כי נוקיה יש קשרים עסקיים עם סימנס וזה עניין שעשוי להוות מכשול לעסקה", לטענת קריימר. עם זאת, קריימר טוען כי העובדה שהחברה רכשה את החלק של שותפתיה בחברה תמורת 2.2 מיליארד דולר, עשויה לשמש כטריגר למהלך עליות נרחב.

3. בלקברי - קריימר ממליץ לעקוב בדריכות אחר המניה הזו. הוא מציין כי ת'ורסטיין היינס, מנכ"ל החברה "נראה נחמד, אך אני לא בטוח שזה מה שאנחנו מחפשים כאן". לטענתו, החברה זקוקה למנהל אקטיבי יותר שיצעיד החברה לקדמת הבמה.