כסף קטן: מנכ"ל זינגה החדש ירוויח 50 מיליון דולר בשנים הקרובות

דון מטריק, שמחילף את מארק פינקוס בתור מנכ"ל חברת המשחקים החברתיים, ירוויח כמיליון דולר בשנה כשכר ■ בנוסף: יזכה לבונוס שנתי שיגיע ל-4 מיליון דולר וחבילת מניות חסומות בהיקף של 25 מיליון דולר

ימים ספורים לאחר שהודיעה כי המנכ"ל המייסד מארק פינקוס מפנה את הכיסא ומעביר את שרביט השליטה לדון מטריק, חברת זינגה דיווחה אתמול לרשות ניירות ערך האמריקאית (SEC) על חבילת ההטבות והשכר שיקבל מטריק בתפקיד החדש, אליו הגיע לאחר שהוביל את חטיבת ה-XBOX במיקרוסופט.

על-פי הדיווח, מטריק צפוי להרוויח בשנים הקרובות 50 מיליון דולר. המשכורת השנתית תעמוד על מיליון דולר עם בונוס שנתי של 2 עד 4 מיליון דולר, לצד מענק חתימה של 5 מיליון דולר. בנוסף, יקבל מטריק חבילת מניות חסומות בהיקף של 25 מיליון דולר. זאת, בתנאי שיישאר בתפקיד למשך שלוש השנים הקרובות. חבילת תמריצים נוספת בדמות מניות חסומות ואופציות בהיקף של 15 מיליון דולר תוענק למטריק בתנאי שיישאר בזינגה לתקופה של חמש שנים.

אם זה לא מספיק, בזינגה ציינו כי בהתחשב בהישגיו, יוכל מטריק לקבל בונוס שנתי נוסף של 7 מיליון דולר, החל מ-2014, במידה ויצליח להרים את ענקית המשחקים החברתיים מהתקופה הלא פשוטה שבה היא נמצאת באחרונה.