מניית היום: חברת ביומד שטסה בכ-23% עקב רישום פטנטים

החברה מפתחת מכשור רפואי המתמחה בטכנולוגיות זעיר פולשניות ■ החברה הודיעה כי קיבלה אישור ממשרד הפטנטים ממשרד הפטנטים האמריקאי לרישום שני פטנטים של החברה עבור המערכת הרפואית שהיא מפתחת

סקטור הביוטק והביומד רותח. חברת אליום מדיקל , המפתחת מכשור רפואי המתמחה בטכנולוגיות זעיר פולשניות, הודיעה היום (ה') כי קיבלה אישור ממשרד הפטנטים האמריקאי לרישום שני פטנטים של החברה עבור מערכת ה-WIRION שהחברה מפתחת להגנה מפני קרישי דם, חלקיקים ותסחיפים הנוצרים תוך כדי פרוצדורות צנתור.

מערכת ה-WIRION הינה מערכת ייחודית מוגנת פטנט מסוג פילטר להגנה מפני תסחיפים הנוצרים במהלך פרוצדורה צנתורית לפתיחת כלי דם חסומים באמצעות בלון, סטנט או כל אמצעי אחר.

המערכת הייחודית כבר קיבלה אישור לשיווק באירופה לשימוש נרחב בכלי הדם העורקיים השונים: כלי הדם המובילים אל המוח, כלי דם היקפיים אחרים, כלי דם בלב ומעקפים ורידיים בלב. כעת, החברה מצויה בעיצומו של ניסוי קליני פיבוטלי, במטרה לקבל את אישור מנהל המזון והתרופות האמריקאי (ה-FDA) לשימוש בצנתורים של עורק התרדמה (קרוטיד).

"המערכת הייחודית שלנו למניעת התסחיפים, WIRION, מהווה מוצר אסטרטגי עבור החברה", לדברי אסף אלפרוביץ, מנכ"ל אליום מדיקל. "שוק הצינתורים הוא שוק הנמצא בצמיחה מהירה ואנו מאמינים כי המערכת היחודית של החברה יכולה להוות פתרון מוביל בשוק זה. מעבר להכרה בחדשנות מוצרי החברה, קבלת הפטנט הינה חלק מהאסטרטגיה שלנו להבטיח את הקניין הרוחני של החברה ומוצריה, לרבות טכנולוגיית הליבה ואופן השימוש במוצרים"", הוא הוסיף.