תחרות פרסי האפי: השקת פיוז טי זכתה בפרס הגרנד אפי

הקמפיין להשקת המותג פיוז טי בישראל נוצר ע"י משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב ■ מקאן-אריקסון ואדלר-חומסקי זכו במרב הפרסים בתחרות

הקמפיין להשקת המותג פיוז טי בישראל, שיצר משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, זכה היום (א') בפרס הגרנד אפי - הפרס שניתן למהלך הפרסום האפקטיבי ביותר לשנת התחרות. מדובר בעבודה שייצר המשרד לאחד המהלכים השיווקיים המתוקשרים ביותר של השנה, עת השיקה קוקה-קולה את המותג פיוז טי, שאמור היה להחליף אצלה את המותג נסטי, שאותו שיווקה שנים עם נסטלה.

בפרס האפי פלטיניום, עבור הישגי שיווק ראויים לציון על פני 3 שנים, זכה המהלך של דומינו'ס פיצה, שאותו יצר משרד הפרסום מקאן אריקסון. יש לציין כי המשרד קיבל את התקציב רק לפני כשנה וחצי - אז הוא הועבר אליו מזרמון-גולדמן. הכותרת שניתנה לזכייה היא "החדשנות הדיגיטלית שהמציאה מחדש את דומינו'ס פיצה בישראל".

שני משרדי פרסום חלקו ביניהם את עיקר הפרסים בתחרות: אדלר-חומסקי ומקאן-אריקסון. אדלר-חומסקי זכה בפרסים עבור מפעל הפיס, בנק הפועלים, בזק, בזק בינלאומי, בית השאנטי, דרך ארץ ואזורים. מקאן-אריקסון זכה, פרט לפרס של דומינו'ס פיצה, בפרסים עבור הרשות הלאומית למלחמה בסמים ואלכוהול, שירותי בריאות כללית (שני פרסים), חוגלה קימברלי, קק"ל ואל-על.

משרדים נוספים שזכו בפרסים הם גיתם BBDO, שצבר 4 פרסים, מתוכם שני פרסי זהב פרס כסף ופרס ארד; ובאומן-בר-ריבנאי, יהושע TBWA וראובני-פרידן, שזכו ב-3 פרסים כל אחד. לבאומן חולקו שני פרסי זהב וארד אחד, ליהושע 3 פרסי כסף, ולראובני-פרידן זהב אחד ושני ארד. גליקמן-נטלר-סמסונוב רשם שני פרסים של זהב וכסף.

תחרות האפי (Effie) נערכת בישראל זאת השנה ה-13 ברציפות. את התחרות מקיימים יחד איגוד השיווק הישראלי, איגוד חברות הפרסום והמרכז הישראלי לניהול (המי"ל). השנה הוגשו 86 עבודות ב-14 קטגוריות שונות.