השטויות המתגלגלות: פרסום שקרי על שת"פ בין שרון הולצמן למיק ג'אגר

באינטרנט פורסמה אתמול ידיעה שהזמר שרון הולצמן יעבוד עם סולן "האבנים המתגלגלות" מיק ג'אגר בתקליטו החדש ■ האם מישהו מנסה לפגוע בהולצמן או שמא מבקש הזמר לעורר רעש לרגל תקליטו החדש?

הודעה בלתי שגרתית הופיעה אמש באתרים שונים בארץ ובחו"ל שלפיה הזמר הישראלי שרון הולצמן, לשעבר חבר בלהקת "אבטיפוס", עומד לשתף פעולה עם סולן "האבנים המתגלגלות" מיק ג'אגר בתקליטו החדש של האחרון. לכאורה, חומר לידיעה סנסציונית. אלא שידיעות מרעישות כמו זו, סביר שיעשו דרכן באופן רשמי וגלוי, בין השאר, לערוצי הטלוויזיה המרכזיים ולא בהודעה אנונימית, שבה לא ניתן להתחקות אחר מקור השולח.

ההודעה הפנתה לאתר שבו מופיעה כתובתה של אשת יחסי ציבור, שלכאורה הפיצה רשמית את המידע. חיפוש פשוט בגוגל מצא שלא קיים אזכור לאותה דמות, פרט לאותה הודעה. כמו כן, מספרי הטלפון המופיעים לצד שמה אינם קיימים במציאות.

האם מישהו מנסה לפגוע בהולצמן או שמא מבקש הזמר לעורר רעש סביבו, לרגל תקליטו החדש, שייצא בעוד כחודש? לא ברור. פנינו להולצמן לקבלת תגובה על הדברים, אך הולצמן סירב להגיב. בתגובה שנתן אמש לאתר "מאקו", אמר: "אני מכחיש בתוקף. לא היה ולא נברא".

זה באמת לא מצחיק. מישהו עבד קשה על מנת להזין את התקשורת במידע שקרי באופן כזה שלא יתאפשר להאשים איש. נציין כי בעבר הלא רחוק הפיץ הולצמן שמועות לגביו שהתגלו כשקריות, ביניהן השמועה כי נפטר.

שרון הולצמן מסר בתגובה:"אני מכחיש בתוקף. לא היה ולא נברא. זה הזוי. הסיכוי שאני יעבוד עם מיק ג'אגר שווה לסיכוי שאלביס עוד בחיים. מישהו מריץ בדיחה על חשבוני וזה לא מצחיק. אני חושד במישהי ספציפית שהיה לי ריב מתוקשר איתה בזמן האחרון, יש לה את המוטיבציה ויש לה את היכולת אבל עד שלא אוכיח בוודאות לא אנקוב בשמה. אני מברר את כל הפרטים בימים אלה וברגע שאדע מי העלה את השטות הזו לרשת, אנקוט בצעדים משפטיים".