למרות שלא שודרה: הפרסומת של דואר ישראל - הכי אהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט, בכיכובם של כוכבי "הבורר" ו"ריקי כהן", עולה לראש טבלת הפרסומות הזכורות, לאחר 3 שבועות שבהם דורגה נמוך יותר

הפרסומת של דואר ישראל, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב ובכיכובם של אלי ומריאנו, אשר עוררה תגובות רבות בשבועות האחרונים, מדורגת בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר זה השבוע השלישי ברציפות. שיעורי האהדה לפרסומת דומים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.1%.

הפרסומת זוכה השבוע לשיעורי זכירות נמוכים, אך ניתן להסביר זאת בכך שהיא כלל לא שודרה השבוע (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

הפרסומת של חברת הכבלים הוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG, שמציגה את כוכבי הסדרה "הבורר" שודדים את "ריקי כהן מחדרה", חוזרת לראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר, וזאת לאחר 3 שבועות שבהן דורגה במקומות מעט נמוכים יותר.

שיעורי הזכירה לפרסומת מעט נמוכים ב-20% בהשוואה לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.6%.

פלאפון הכי מושקעת

קמפיין הפרסומות של פלאפון, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי, הוא קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כ-1.4 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

קמפיין השקת השפה החדשה של פאנטה, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, מתברג בטבלת הזכורות ואהובות אך לא במקום גבוה, וזאת על אף השקעה של יותר ממיליון דולר בזמן אוויר.

גליקמן-נטלר-סמסונוב הוא המשרד שהצליח להכניס השבוע לטבלה את מספר הפרסומות הגדול ביותר, עם 3 קמפיינים שונים (דואר ישראל, ביטוח 9 מיליון ופאנטה).

בשבוע שעבר הפרסומת המושקעת ביותר הייתה של yes, עם סך השקעה גבוה משמעותית (2.4 מיליון דולר).

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע דומה למספרן שבוע שעבר, ועומד על 484, לעומת 482 בשבוע שעבר.

סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים מעט נמוך בהשוואה לשבוע שעבר ועומד על כ-44 מיליון דולר, לעומת כ-46.3 מיליון דולר בשבוע שעבר.

פרסומות
 פרסומות