שינוי ארגוני בחברת אורבוטק: מקימה שתי יחידות חדשות

אשר לוי, מנכ"ל אורבוטק: "מצפה שמהלך זה יתורגם לעסקים חדשים עבור אורבוטק החל משנת 2014, וכמובן מעבר לה"

חברת אורבוטק , בהובלת אשר לוי, הודיעה היום (ה') על הקמת שתי יחידות חדשות, יחידת "אסטרטגיה ופיתוח עסקי" ויחידת "מוצר גלובלי" אשר יתמכו בתהליכי הצמיחה בחברה.

יחידת "אסטרטגיה ופיתוח עסקי", תתמקד בניצול הזדמנויות צמיחה בתחומים חדשים ומשלימים לתחומי פעילותה של החברה, ושיחזקו את מעמדה המוביל של החברה בפתרונות לשיפור היעילות ויכולות הייצור בקרב יצרני מעגלים מודפסים (PCB), יצרני הצגים השטוחים (FPD) ורכיבים אלקטרוניים אחרים.

המהלך יאפשר לאורבוטק למנף את יכולות הליבה שלה בתחומי המכונות, אלקטרו אופטיקה, מכאניקה עדינה וטכנולוגיות הדמיה, ולהתרחב לתעשיות חדשות. יחידה זו תנוהל על-ידי ריצ'ארד קלפהולץ, שיכהן כסגן נשיא בכיר לאסטרטגיה ופיתוח עסקי באורבוטק. קלפהולץ הנו בעל וותק של כ-15 שנים באורבוטק, במהלכן כיהן בתפקידי ניהול בכירים, בהם נשיא חטיבת PCB, נשיא אורבוטק פסיפיק ועוד. בתפקידו האחרון כיהן כסגן נשיא בכיר לעסקי אלקטרוניקה.

היחידה השנייה שתוקם היא יחידת "מוצר גלובלי" והיא תרכז את פעילות המחקר והפיתוח של החברה, ותתמקד בייזום ויישום אסטרטגיית המחקר והפיתוח לטווח הקצר והארוך, בדגש על איתור הזדמנויות עסקיות חדשות. שינוי זה צפוי לייצר ערך מוסף ללקוחות אורבוטק, ע"י קיצור זמן הגעתם של מוצרים חדשים וחדשניים לשוק, ויאפשר להם לעמוד באתגרים המתהווים בהליכי הייצור של מכשירים אלקטרוניים מתוחכמים. יחידה זו תנוהל ע"י יובב שמח, שיכהן כסגן נשיא תאגידי ומנהל מוצר ראשי. שמח הנו בעל וותק של 14 שנים בחברה. בתפקידו האחרון כיהן כסגן נשיא בחטיבת ה-PCB למוצרי ייצור רכיבים אלקטרוניים וקודם לכן כיהן כסגן נשיא לתחום ציוד הבדיקות האופטיות האוטומטיות (AOI).

בהתייחסו לשינויים האסטרטגיים אמר אשר לוי, מנכ"ל אורבוטק: "מהלכי הארגון מחדש ימנפו את נכסי הליבה של החברה על מנת להבטיח גמישות והאצת זמן ההגעה לשוק, הנדרשים כדי לנצל את ההזדמנויות המתהוות וההתעוררות בתעשיית האלקטרוניקה והמגזרים המשיקים לה. אני מצפה שמהלך זה יתורגם לעסקים חדשים עבור אורבוטק החל משנת 2014, וכמובן מעבר לה. אורבוטק תמשיך להשקיע כדי לשמר את המובילות הטכנולוגית שלה, להקדים את המגמות הטכנולוגיות ולספק פתרונות חדשניים המבוססים על תשתית חזקה של מחקר ופיתוח המתמשכים גם בתקופות של מחזורים כלכליים".

השינויים הארגוניים באורבוטק ייכנסו לתוקף החל מ-1 בספטמבר 2013.

אורבוטק סיימה את הרבעון הראשון של 2013 עם הכנסות בסך כ-95.5 מיליון דולר ורווח נקי Non-GAAP של כ-6.8 מיליון דולר. בסיכום הרבעון הראשון, ציינה אורבוטק, כי היא צופה עלייה בהכנסותיה ברבעון השני של 2013 לכ-105 מיליון דולר.