הוט מובייל משוועת ללקוחות: 29 שקל ל-4 חודשים

במסגרת המבצע, רכישת כל מנוי נוסף (עד 5 מנויים) בתוכנית "ללא הגבלה" תהיה במחיר של 29.90 שקל לחודש למשך 4 חודשים, ולאחר מכן ב-99.90 שקל לחודש

מצוקת הגיוסים של הוט מובייל מביא אותה למבצעי התאבדות: החברה הודיעה כי היא יוצאת במבצע למנוי נוסף בתוכנית "ללא הגבלה" ב-29.90 שקל ל-4 חודשים.

המבצע של הוט מובייל נועד להגביר את קצב הגיוסים של החברה, שנמצא בשפל חסר תקדים בחודשים האחרונים. בחודש יוני הוט מובייל הצליחה לגייס נטו כ-1,000 לקוחות בלבד, מה שאומר שהיא נמצאת בבעיה קשה מול מתחרותיה, וככל הנראה גם מול יעדיה העסקיים, שכן קשה לראות איך בקצב גיוס כל-כך נמוך היא מצליחה להגיע לכמיליון לקוחות ויותר, שאותו סימנה כיעד.

הוט מובייל הודיעה כי החל מהיום (ג') היא משיקה מבצע חדש, במסגרתו רכישת כל מנוי נוסף (עד 5 מנויים) בתוכנית "ללא הגבלה" תהיה במחיר של 29.90 שקל לחודש למשך 4 חודשים, ולאחר מכן במחיר של 99.90 שקל לחודש. המבצע מיועד ללקוחות חדשים וקיימים כאחד.

ללקוחות חדשים או מניידים, אשר יצטרפו במסגרת המבצע, מחיר המנוי הראשון בתוכנית "ללא הגבלה" יהיה 49.90 שקל למשך 4 חודשים (6 חודשים למצטרפים דרך האתר), ויכלול גם ספק אינטרנט של HOT net (לכל המהירויות לרבות 100 מגה). בכל מנוי נוסף שירכשו (עד 5 מנויים), ייהנו הלקוחות ממחיר של 29.90 שקל לחודש למשך 4 חודשים.

המבצע זמין גם לכלל הלקוחות הקיימים, בכל התוכניות, אשר ייהנו ממחיר של 29.90 שקל למשך 4 חודשים, על כל מנוי נוסף שירכשו מעבר למנוי הקיים (עד 5 מנויים). על מנת לקבל הטבה זו, הלקוחות מוזמנים לרכוש את המנוי הנוסף במרכזי השירות והמכירה הפרוסים ברחבי הארץ, או דרך מוקד השירות הטלפוני.