ח"כ יוגב: ערוץ 10 הוא חד-צדדי - אולי היה צריך לסגור אותו

ח"כ מוטי יוגב (הבית היהודי) בראיון ל"לונדון את קירשנבאום" בערוץ 10: "אתם מראיינים חד-צדדיים, השתלטתם על התוכנית" ■ "אתם שמאל חילוני קיצוני. אתם כאן בגלל תורת ישראל" ■ "ההומוסקסואלים והלסביות ראויים לרחמים"

"תופעת ההומוסקסואלים והלסביות זו תופעה שראויה לרחמים, לא לעידוד" - כך אמר היום (ג') ח"כ מוטי יוגב (הבית היהודי) בראיון סוער בתוכנית "לונדון את קירשנבאום" בערוץ 10. יוגב הוסיף כי "זו לא רק עמדה הלכתית, זו גם עמדה מוסרית שנכון לומר אותה".

לדברי חבר הכנסת ממפלגתו של נפתלי בנט, "המצוות הגדולות שלנו הן פרו ורובו - קודם לקיים עולם ואחר-כך להמשיך אותו, ולא לעצור אותו כאגואיסטים. זו תפיסת העולם של התורה".

עוד אמר יוגב כי "יש אנשים כאלה גם בתוכנו, יש אנשים כאלה גם שאני מכיר. אני עוזר להם, אני ודאי לא מנדה אותם. אני משתדל לעזור להם, אבל זה לא העתיד של עם ישראל ולא העתיד של האנושות".

בהמשך הראיון התלהטו הרוחות, לאחר שירון לונדון אמר ליוגב כי לדעתו הוא נמנה עם היהדות הקנאית, ויוגב לא נשאר חייב. "למה אתה מוסיף 'קנאית'? אני חושב שאתה שמאל חילוני קיצוני שאיננו מבין שעם ישראל לא היה פה אילולא תורת שיראל הייתה מביאה אותו לפה". מוטי קירשנבאום ענה לו: "אתה יודע כמה דברים אתה לא מבין?".

בהמשך יוגב תקף את לונדון וקירשנבאום ואת הערוץ שבו הם עובדים: "את מראיינים חד-צדדיים, השתלטתם על התוכנית. אולי בגלל זה היה צריך לסגור את ערוץ 10, זה ערוץ חד-צדדי".

מערוץ 10 נמסר: "כמקובל בתוכנית 'לונדון את קירשנבאום' נשמעות כל הדעות, כולל דעתם של המגישים".