הטיפ היומי: אתם חייבים לבדוק את מניית האינטרנט הזו

ברקליס ממליץ לקנות את AOL ומצמיד לה מחיר יעד הגבוה ב-18% ממחיר השוק

חברת האינטרנט AOL נסחרת בבורסת ניו יורק לפי שווי שוק של כמעט 3 מיליארד דולר. החברה יוצאת כיום מתהליך של טרן-אראונד, כשההכנסות שלה גדלות. ה-EBITDA (רווח בנטרול ריבית, מס, פחת והפחתות) צומח, על רקע המשך קיצוצים שמבצעת החברה בהוצאות ובכוח האדם. גם שולי הרווח צומחים.

לקראת פרסום הדוחות הכספיים לסיכום הרבעון השני, אנו מעלים מעט את התחזיות שלנו לתוצאות החברה. זאת על רקע הודעת AOL על כך שרכשה מניות של עצמה בהיקף כספי כולל של כ-50 מיליון דולר במהלך הרבעון השני. אנו צופים הכנסות של 544 מיליון דולר, EBITDA של 103 מיליון דולר, ורווח נקי למניה בגובה 44 סנט. התחזיות שלנו דומות לקונצנזוס האנליסטים בהכנסות וברווח למניה, שעומד על 545 מיליון דולר ו-44 סנט בהתאמה. עם זאת, ב-EBITDA התחזיות שלנו הן מעל לקונצנזוס האנליסטים, שעומד היום על 101 מיליון דולר.

לפי הנתונים הקיימים, ברבעון השני נמשכה העלייה ב-Traffic באתר. מספר המשתמשים הייחודיים (יוניק יוזרס) צמח ברבעון השני ב-3.5% ביחס לרבעון המקביל, בעוד הצמיחה בחיפושים הואטה והסתכמה ב-3.2%. אנו צופים המשך צמיחה גם בארה"ב וגם מחוץ לארה"ב.

בדוחות הקרובים כדאי לשים לב לשולי הרווח לפי תחומי הפעילות ולתחזית ה-EBITDA לשנת 2013 כולה. בשיחת הוועידה לאחר פרסום דוחות הרבעון הראשון AOL המשיכה במסורת שלה, והעלתה את התחזית השנתית. החברה ציינה שיש אפסייד אפשרי לקונצנזוס בנוגע ל-EBITDA, שעמד אז על 425 מיליון דולר - רובו בשל קיצוצי כוח אדם. להערכתנו, יש אפסייד נוסף בזכות התרחבות שולי הרווח בסגמנטים מסוימים.

נצפה לקבל גם פירוט נוסף על אסטרטגיית ההחזר למשקיעים. לפני כמה ימים AOL הודיעה על הגדלת תוכנית הרכישה העצמית של המניות ב-150 מיליון דולר. ההחזר למשקיעים הוא גורם מרכזי בהשקעה ב-AOL.

המלצתנו למגזר האינטרנט היא חיובית, וההמלצה למניית AOL היא "תשואת יתר". מחיר היעד שלנו למניה הוא 44 דולר - פרמיה של כ-18% על מחירה.

* נכתב ע"י מחלקת המחקר, ברקליס