חברת מוצרי מדידת הבריאות FitBit נכנסת לישראל

השיקה בישראל מגוון מוצרים למדידת צעדים ■ דגם Flex יודע למדוד ולהבין כאשר המשתמש עולה מדרגות ■ ה-One הוא מד מעקב פעילות ושינה המעוצב כתופסן אותו מחזיקים בכיס או בחגורה ■ צפו בראיון עם מנכ"ל החברה

חברת FitBit האמריקנית הודיעה היום (ד') על כניסתה לישראל עם השקת מגוון מוצרים למדידת צעדים, מדרגות, מרחק וקלוריות למשתמשים חובבי הבריאות. רשת האלקטרוניקה באג תייבא את המוצרים ותמכור אותם בשלב זה בסניפיה, כאשר בהמשך הם ימכרו גם במפעילת סלולר, רשת בתי מרקחת ורשת מכוני כושר (בבאג לא ציינו את שמות הרשתות).

פיט ביט שהוקמה בשנת 2007 מעסיקה 150 עובדים, היא מוכרת את מוצריה באירופה, סין, ארה"ב וקנדה, כאשר לישראל היא מגיעה לשוק בתולי, שעדיין לא מציע לרכישה מוצרים מסוג זה.

לחברה יש 3 מוצרים, דגם Flex הוא מכשיר הדגל שלה. מדובר על צמיד אותו אמור המשתמש לענוד בכל שעות היום והלילה. הצמיד עוקב אחר כמות הצעדים, מרחק וקלוריות. בנוסף, הדגם הזה יודע למדוד ולהבין כאשר המשתמש עולה מדרגות. הדבר חשוב, כי בזמן עליית מדרגות ישנה שריפה של פי 4 קלוריות מהליכה על משטח ישר.
בנוסף, הפלקס יודע לנטר את דפוסי השינה ולשמש כשעון מעורר ברטט. המחיר 530 שקל.

דגם ה-One הוא מד מעקב פעילות ושינה המעוצב כתופסן אותו מחזיקים בכיס או בחגורה. מדובר במוצר שמתאים לאנשים שלא רוצים ללכת עם צמיד על היד. רוב התכונות שלו זהות לפלקס. המחיר 530 שקל.

הדגם הבסיסי הוא זיפ, מדובר במד פעילות שגם מעוצב כתופסן. הוא עוקב אחר כמות צעדים, מרחק, קלוריות, אבל לא מאפשר מעקב אחר עלייה במדרגות או שינה. המחיר: 320 שקל.

עוד מוצר של פיט ביט הוא ה-Aria, מדובר במשקל חכם הפועל בטכנולוגיית WiFi ומאפשר לקבל חיווי למשקל, BMI ואחוזי שומן בגוף. המשקל מסתנכרן אוטומטית עם האפליקציה של שאר מוצרי החברה. המחיר 700 שקל.

כל המכשירים יודעים לעבוד עם אפליקציה תואמת במכשירי אייפון, אנדרואיד ואפליקציה במחשבים עם חלונות 8. בחברה עובדים על גרסה למכשירי ווינדוס פון 8, אבל עדיין אין לה מועד השקה. בפיט ביט גם מתכננים להשיק גרסה בעברית של אתר האינטרנט שלהם, המאפשר לעקוב אחר כל פעילויות המשתמש בשנת 2014.

המוצרים של פיט ביט יודעים לעבוד בשיתוף אפליקציות אחרות, כמו Endomondo למעקב אחר ריצה או רכיבה על אופניים. דבר שמאפשר מעקב גם על פעילויות ספורטיביות נוספות.