לאחר כשנתיים וחצי: אריק פרץ פורש מפסגות

עשוי להצטרף עתה לרונן טוב במיטב דש, או למירוץ על המחליף לשריג

זמן קצר לאחר שבית ההשקעות פסגות חתם על הסכם לרכישת פעילות ביטוח החיים של שירביט, ותחילת הקמת חברת הביטוח, וכשנתיים וחצי לאחר שהצטרף לבית ההשקעות, אריק פרץ הודיע היום (ה') על פרישתו מפסגות. פרץ, סמנכ"ל בכיר לפיתוח עסקי במטה של בית ההשקעות, ריכז וקידם את הבחינה וכניסת פסגות לתחום הביטוח כמבטח.

פרץ, שהגיע לפסגות ב-2011 לאחר שסיים את תקופת הצינון בה היה מחויב לאחר פרישתו ממשרד האוצר, ריכז בין היתר את רכישת פעילות ביטוח החיים של שירביט בידי פסגות, שמתעתדת עתה להקים חברת ביטוח.

על פי הערכות בשוק, פרץ עשוי להצטרף עתה לרונן טוב - שהיה זה שמינה את פרץ לתפקידו בפסגות כשכיהן כמנכ"ל בית ההשקעות - במיטב דש. טוב מונה לתפקידי המשנה למנכ"ל מיטב דש השקעות (לשעבר דש איפקס), יו"ר פעיל של מיטב דש גמל ופנסיה וראש סוכנות ביטוח שמקים בית ההשקעות, לשיווק מוצרי ביטוח של יצרנים מקומיים ובינלאומיים. בהקשר זה, לפרץ יתרון וידע חשוב שהוא לוקח עמו מפסגות - היכרות מעמיקה עם הביטוח וחברות הביטוח מזווית בתי ההשקעות.

על פי הערכות אחרות בשוק, עשוי פרץ - שהיה בעבר סגן בכיר לממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון באוצר, ואף נמנה עם המועמדים הבולטים להחליף את הממונה הקודם, ידין ענתבי - להצטרף למרוץ על החלפתו של הממונה הנוכחי, פרופ' עודד שריג.