צפו: מניות הטכנולוגיה המומלצות במגדל שוקי הון

רוברט כרמלי, ראש דסק קרנות חו"ל במגדל שוקי הון, מתארח בתוכנית שיחת השוק בגלובס TV

היום בתכנית "שיחת השוק", אנו מארחים את רוברט כרמלי, ראש דסק קרנות חו"ל במגדל שוקי הון, שאתו אנחנו נתמקד במניות טכנולוגיה בארה"ב, אגב עונת הדוחות הכספיים שם.

"עד כה אפשר לראות שני דברים בולטים, אחד שהשורה העליונה מעט מאכזבת - 40% מהחברות לא הצליחו להכות את תחזיות האנליסטים, וכי השורה התחתונה עדיין חזקה מאוד - מעל 70% מהחברות מכות את התחזיות. דבר נוסף בולט, אנחנו רואים שסקטור הפיננסים נותן תוצאות מאוד מאוד חזקות עד עכשיו.

- מניית פייסבוק זינקה 30% בשבוע החולף. זה הזמן להיכנס?

"ראינו שפייסבוק סבלה מסנטימנט שלילי בשנה החולפת, הייתה ביקורת קשה גם על תהליך ההנפקה של המניה, והמשקיעים לא היו בטוחים אם ההנהלה מובילה את החברה בדרך ברורה במיוחד. אני חושב שהעתיד של פייסבוק עוד לפניה, זו חברה עם עתודות מזומן של עשרה מיליארד דולר בקופה, ולמרות שהמכפיל נראה יקר, הוא לא מלמד על פוטנציאל הרווחים בשנים הקרובות".

- נעבור לענקית אחרת, מיקרוסופט, היא פחות שימחה את המשקיעים בדוחות

"נכון מאוד, אם פייסבוק היא המנצחת הגדולה של סקטור הטכנולוגיה, מיקרוסופט היא המפסידה הגדולה. זוהי עננה שתישאר עם החברה,שמיד עם פרסום הדוחות הבינה שהיא נמצאת בבעיה, היא הודיעה על אסטרטגיה חדשה, היא תעשה רה-ארגון בחברה, אבל בסופו של דבר לכל דבר יש מחיר. מיקרוסופט היום נסחרת במכפיל של 8.5, יש לה 50 מיליארד דולר בקופה, יש לה הנהלה מאוד מאוד מבוססת, מאוד מאוד אחראית, אנחנו מאמינים שבטווח הקצר אנחנו עוד נראה תנודתיות במניה אבל בטווח הארוך זה בהחלט השקעה מעניינת".

צפו בתוכנית המלאה...