מניית הערב: רכשה חברה, פרסמה דוחות ומזנקת בכ-346%

החברה הודיעה כי היא רוכשת חברה אחרת עם מוצרים משלימים תמורת 218 מיליון דולר ■ הכנסות החברה הסתכמו בכ-136.8 מיליון דולר לעומת 155 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד

חברת Standard Register (סימול:SR) מזנקת הערב (ה') בוול סטריט לאחר שפרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני ומוקדם יותר הודיעה על רכישת חברה אחרת.

בשורה העליונה הכנסות החברה הסתכמו ב-136.8 מיליון דולר, בהשוואה להכנסות של 155 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. בשורה התחתונה החברה דיווחה על הפסד נקי של 4.8 מיליון דולר או 80 סנט למניה, בהשוואה להפסד של 1.1 מיליון דולר או 19 סנט למניה ברבעון המקביל ב-2012.

על בסיס Non-GAAP דיווחה על רווח של 1.5 מיליון דולר או 25 סנט למניה, בהשוואה לרווח של 3.8 מיליון דולר או 66 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד.

החברה הודיעה מוקדם יותר היום, כאמור, על רכישת חברת WorkflowOne, חברת ניהול בעלת מגוון של מוצרים משלימים לסטנדרט רג'יסטר, תמורת כ-218 מיליון דולר. "למרות שאנו עדיין נאלצים להתמודד עם התנודתיות הכרוכה בירידת שוק מוצרי ההדפסה המסורתיים שלנו, ההשקעה שביצענו תאפשר לנו להציע פתרונות טכנולוגיים מגוונים יותר", אמר ג'וזף מורגן, נשיא ומנכ"ל החברה.

חברת סטנדרט רג'יסטר עוסקת במתן פתרונות עסקיים וטכנולוגיים למגוון רחב של חברות בסקטור העסקי ושירותי הבריאות. החברה נסחרת לפי שווי של 77 מיליון דולר, כאשר מחזור המסחר הממוצע של מניית החברה ב-3 החודשים האחרונים עמד על 7,500 מניות בלבד. עם זאת, לאחר הודעות החברה המניה מזנקת בכ-346% במחזור עצום יחסית של כ-3 מיליון מניות.