"לבן לנצח: רונאלדו האריך חוזה בריאל מדריד עד 2018"

"המארקה" מדווח שהכוכב הפורטוגלי ירוויח 17 מיליון אירו בכל אחת מחמש העונות הבאות; בנוסף, יקבל יותר מ-50% מהמרצ'נדייז של מוצריו

האם הדיווחים על עזיבה אפשרית של רונאלדו את ריאל מדריד מגיעים לסיומם? לפי "המארקה" הספרדי נראה שכן. אתר האינרנט של "המארקה" מדווח היום (ב') שהכוכב הפורטוגלי שם סוף לספקולציות בנוגע לעתידו וחתם על הארכת חוזהו במועדון עד יוני 2018.

לפי הדיווח, רונאלדו ירוויח בכל אחת מחמש העונות הבאות שכר של 17 מיליון אירו לעונה - קצת יותר מליאו מסי ששכרו בברצלונה נאמד ב-16 מיליון אירו לעונה. בנוסף, רונאלדו ימשיך ליהנות מאחוזים של מרצ'נדייז (חולצות, צעיפים וכו') של מוצריו שהמועדון ימכור. בהסכם הקודם הרוויח רונאלדו 60% מהמרצ'נדייז של מוצריו בעוד שהמועדון הסתפק ב-40%. לפי הדיווח ב"מארקה", גם בהסכם החדש יעמוד הנתח של רונאלדו על מעל 50%.

החוזה הנוכחי של רונאלדו היה אמור להסתיים רק בעוד שנתיים. במהלך העונה החולפת דווח על משבר ביחסים בין רונאלדו לבין ריאל, על רקע חוסר שביעות רצונו של רונאלדו מהחוזה ודרישה לשדרג אותו. בחודשים האחרונים אף הועלתה כמה פעמים האפשרות לחזרה של הפורטוגלי לאולד טראפורד.

רונאלדו, 28, נרכש על-ידי ריאל מדריד ב-2009 ממנצ'סטר יונייטד עבור עסקת שיא בכדורגל העולמי - 94 מיליון אירו - סכום שעשוי להישבר כבר בימים הקרובים עם החתמתו הצפויה של גארת בייל מטוטנהאם.