מניית הערב: חברת ביומד שהשיקה מוצרים ומזנקת בכ-140%

החברה הודיעה על השקת קו מוצרים חדש המיועד לטיפול במגוון רחב של טיפולים, ביניהם גם טיפולים אורטופדיים ■ מחזור המסחר של מניית החברה זינק ל-1.7 מיליון מניות, לעומת ממוצע של 5,100 מניות ב-3 החודשים האחרונים

חברת הביומד Dynatronics Corporation (סימול DYNT) מזנקת הערב (ג') בוול סטריט, לאחר שהכריזה אמש על סדרת מוצרים חדשים הקשורים לקו מוצרי הטיפול האלקטרוני שהיא מפתחת.

המוצרים החדשים כוללים בין היתר את הדיינטרון 925, דיינטרון 825, דיינטרון 625 והדיינטרון 525, מכשירים רפואיים המיועדים למגוון רחב של טיפולים, ביניהם גם טיפולים אורטופדיים. חלק מהמכשירים מבוססים על טכנולוגיית אולטראסאונד.

"השקת 25 המוצרים החדשים מעידים על המחויביות של דיינטרוניקס לאסטרטגיית המחקר ופיתוח אגרסיבית שבה אנו נוקטים", אמר לארי בירדל, סגן נשיא החברה. "האסטרטגייה הזו תאפשר לנו להרחיב את ערוצי ההפצה שלנו ותפתח לפנינו אופציות למכירות נוספות".

דיינטרוניקס היא חברת ביומד המפתחת ומשווקת מכשירים רפואיים בטכנולוגיה מתקדמת כגון מכשירים אורטופדיים שונים, שולחנות טיפול ייחודיים, מוצרים לניתוחים פלסטיים ועוד. החברה הקטנה נסחרת לפי שווי שוק של כ-17.3 מיליון דולר ומכפיל רווח של 134.5. מחזור המסחר הממוצע ב-3 החודשים האחרונים עמד על כ-5,100 מניות, אולם כעת מניית החברה מזנקת בכ-140% ובמחזור עצום יחסית של כ-1.7 מיליון מניות.