מתוקתיקים: הנה מבחר תיקי נסיעות שישדרגו לכן את הנסיעה

תיקי נסיעות בסגנון האובר-סייז, הפכו בשנים האחרונות לגורם עיצובי וכלכלי משפיע בתעשיית האופנה. האוסף הנוכחי של העונה מתהדר בקווים נקיים ובגזרות פשוטות, כמעט ללא קישוטים מיותרים

בין אם אתן מתכננות חופשה באירופה או על יאכטה - תיק נסיעות תצטרכו לקחת. קשה להצביע על הנקודה המדויקת שבה הפכו תיקי נסיעות בסגנון האובר-סייז, לגורם כלכלי משפיע כל-כך בתעשיית האופנה ולעניין תרבותי לכשעצמו, אבל מספיק לפתוח גיליון אחד של מגזין אופנה נחשב בחו"ל, כדי להבין את ממדי התופעה שהפכה את תיקי המסע גדולי-הממדים, לבון-טון הלא קונבנציונלי של מותגי היוקרה המובילים ולא בכדי, הם מככבים גם במדורי הפפראצי, כאביזר מלא שיק ואופי המעיד על טעמה הטוב של הכוכבת האוחזת בו. כך גם בתי האופנה מצליחים באמצעותו להגיע ללקוחות רבות שמעוניינות לאמץ סגנון אופנתי משודרג, שבניגוד לבגדים, אינו מצריך גזרה של דוגמנית.

הגרסאות המעוצבות והעכשוויות של תיקי הנסיעות, כמו גם המגוון העשיר והמרענן, מוכיחות שלפריט הנשי הזה אין עונה או גיל: מדובר בפריט פונקציונאלי לא פחות מאופנתי, הבנוי לשרת את האישה המודרנית המעדיפה עיצוב שקט ועכשווי על פני טרנדים רגעיים. יש להם מגוון גדלים, הם קלי משקל, חלקם בעלי כיסים פרקטיים בצדדים, ואפשר לסדרם בתא המטען של המטוס או של המכונית בקלות ובזריזות.

האוסף הנוכחי של העונה מתהדר בקווים נקיים, גזרות פשוטות, כמעט ללא קישוטים מיותרים. בשם הפרקטיקה, המעצבים לא שכחו להוסיף לכל תיק רצועה נוחה, כיסים פנימיים וסוגרים, כך שכמעט כל תיק שתבחרו יוכל להתמזג עם סגנון היעד של החופשה או של כל נסיעה: תיקים גדולים עשויים בד כותנה, מסוגננים אך פחות רשמיים, יתאימו לחופשה אורבנית בקצב קליל יותר. שילובים של גווני חול וכחול יתמזגו היטב עם תחושת החופש, וישדרו מראה משוחרר, נוחות וקלילות. תיקים קשיחים מבד קנבס, בסגנון האובר-סייז המוגזם, בגזרות פשוטות ונקיות בצבעוניות סולידית, ישדרו מראה ספורטיבי יוקרתי ויתאימו לנשות חוג הסילון שיכולות להרשות לעצמן חופשת שיט מפנקת וישתלבו מצוין עם אווירת ההפלגה והחופים הרחוקים. לעומת זאת, תיקי עור גדולים, רשמיים, כהים ומוקפדים יתאימו לנסיעת עסקים פורמלית ליעד מחויט ואלגנטי. כך או כך, מומלץ לתפוס מרחק מכל נימה מוחצנת מדי של הדפסים או צבעים, ולהסתפק בפרטים הקטנים שישדרגו את התיק.

תיקים
 תיקים

תיקים
 תיקים