מתחממת לקראת הגמר: 37% רייטינג ל"האח הגדול"

"סברי מרנן" חוזרת ומגיעה ל-26.8% רייטינג ולמקום החמישי בטבלה השבועית

התוכנית "האח הגדול" של זכיינית ערוץ 2 קשת מגדילה שוב את הפער שלה על פני יתר התוכניות בטבלת הרייטינג השבועית, עם 37% צפייה לתוכנית ששודרה ביום ראשון ו-34.4% צפייה לזו ששודרה ביום שלישי.

"המירוץ למיליון" של רשת שומרת על נתונים יציבים, עם 28.5% בפרק ההדחה ששודר במוצ"ש ו-27.2% בפרק ששודר מוקדם יותר באותו שבוע.

"סברי מרנן" של קשת שבה לחיינו ואל רשימת התוכניות הנצפות בטלוויזיה. היא אף דוחקת את "עבודה ערבית", שאמנם מגיעה השבוע לרייטינג שיא לעונה - 23.9%, אך מאבדת את תואר הדרמה הנצפית בישראל. שני פרקים של "סברי מרנן" שודרו השבוע ביום שני בזה אחר זה. המוקדם שבהם זכה לצפייה של 26.8%, וזה ששודר אחריו הגיע ל-21.7% צפייה.

עוד באותו עניין: "הפנים האמיתיות של השד העדתי" בערוץ 10 מתחזקת השבוע ומגיעה לנתון של 14.2% צפייה - התוכנית הנצפית בערוץ 10. בזכות אמנון לוי מתחזק ערב השידורים ביום חמישי כולו, אם כי לא לנתונים מסחררים - "מלבי אקספרס" עומדת על 10.2% צפייה, ו"היום שהיה" גוברת באותו לילה על "מועדון המבקרים". מהדורת החדשות של 10 עמדה על 7.2% צפייה בלבד, כאשר הממוצע השבועי שלה עומד על 8.1%.

למהדורה המרכזית של חברת החדשות של ערוץ 2 - בהובלת יונית לוי ודני קושמרו - נרשם ממוצע צפייה שבועי דומה לזה של מהדורת שבת עם דנה ויס, שזוכה לרייטינג גבוה יחסית של 21.3% צפייה. "אולפן שישי" עדיין הרחק מאחור עם 13.7%, כש"יומן" של אילה חסון בערוץ 1 מזדנבת אחריה עם 7%. "שישי" של חדשות 10 רשמה 5.4% צפייה.

רייטינג
 רייטינג