מנכ"ל חדש בחברת המכשור הרפואי מדיגוס: כריס רולנד

רולנד יחליף בתפקיד את אלעזר זוננשיין, המנהל את החברה עוד מלפני הנפקתה ■ זוננשיין ימונה לסמנכ"ל תפעול

חברת המכשור הרפואי האנדוסקופי מדיגוס, הודיעה על מינוי מנכ"ל חדש, כריס רולנד, אשר יחליף בתפקיד את אלעזר זוננשיין, המנהל את החברה עוד מלפני הנפקתה. זוננשיין ימונה לסמנכ"ל תפעול.

רולנד האמריקני היה בעבר בין היתר נשיא הפעילות האמריקנית של גיוון אימג'ינג וסמנכ"ל שיווק בתחום האנדוסקופיה בבוסטון סיינטיפיק. בשנים האחרונות שימש כמנכ"ל החברה Neo Tract ונשיא חברת IntraPace, שתיהן פרטיות.

ניסים דרוויש, שותף בקרן אורבימד ישראל המחזיקה 30.6% מהחברה, מציין כי למדיגוס היה חשוב למנות מנכ"ל אמריקני אשר מקורב לשוק העיקרי בו מעוניינת החברה לפעול. "הוא ממש מהתחום האנדוסקופי. הוא לא צריך אפילו לפתוח דלתות כי הדלתות כבר פתוחות בפניו. מינויו מעיד על כוונתנו להפוך את מדיגוס לחברה בינלאומית גדולה". דרוויש מציין כי לרונלד ניסיון גם בעבודה עם חברות ישראליות.

זוננשיין מציין כי, "אני מחזר אחרי רולנד במשך שנתיים או שלוש, ואני שמח שהוא סוף סוך מגיע אלינו".

במשך תקופת הסכם ראשונית בת שלוש שנים ישולם לרונלד שכר בסיס שנתי בסך של 312 אלפי דולר ארה"ב, בונוס שנתי תלוי ביצועים בסך שלא יעלה על - 32% משכר הבסיס השנתי, וכן יונפקו לו 4,211,111 אופציות של החברה' כאשר הבשלת חלק מן האופציות כפופה להשגת יעדים. הוא יהיה זכאי לתנאים סוציאליים "כנהוג בארה"ב" אשר עלותם לא תעלה על 32% משכר הבסיס.

בעקבות ההודעה אתמול עלתה מניית מדיגוס ב-2.9%. בשעה זו נסחרת החברה לפי שווי של 112 מיליון שקל.

מדיגוס משווקת ציוד רפואי שמבוסס על המצלמות הרפואיות הזעירות שהיא מפתחת. המוצר המוביל שלה, שאושר לשיווק בסוף שנה שעברה, הוא מכשיר זעיר פולשני המחליף ניתוח לטיפול בצרבת חמורה. ברבעוןה ראשון רשמה הכנסות של 884 אלף שקל.