חברת הפצת תוכן טורקית בינלאומית חתמה על שת"פ בישראל

חברת ההפצה והתוכן הבינלאומית Global Agency, שבסיסה באיסטנבול, חתמה על חוזה שיתוף-פעולה עם סוכנות הייצוג "נאמן" בראשותה של עירית נאמן

הסכם שיתוף-פעולה וייצוג נוסף של חברת תוכן בינלאומית בישראל. חברת ההפצה והתוכן הבינלאומית Global Agency, שבסיסה באיסטנבול, חתמה על חוזה שיתוף-פעולה עם סוכנות הייצוג "נאמן" בראשותה של עירית נאמן.

בכך תהפוך סוכנות ייצוג האמנים והכותבים לזרוע איתור למיזמים מקומיים בשלבי פיתוח שונים להפצה בשוק הבינלאומי. את בסיס שיתוף-הפעולה בישראל ינהל מטין בילמן יחד עם נאמן עצמה.

בילמן מוכר היטב בתעשיית הפצת התוכן הבינלאומית. הוא שימש כמנהל הפיתוח של ארמוזה פורמטס ובהמשך כיועץ בזרוע הישראלית של חברת התוכן הסקנדינבית Strix.

קבוצת Global Agency נחשבת לחברת הפצה ותוכן בולטת בעולם הפורמטים עם שלוחות בארה"ב, בהולנד ובפורטוגל. פורמטים בהפצתה משודרים ביותר מ-50 מדינות ברחבי העולם, ובהם שעשועונים, תוכניות ריאליטי, וטלנובלות טורקיות שזוכות להצלחה רבה ברחבי המזרח התיכון.

ההכרה של תעשיית התוכן הבינלאומית בשוק הישראלי עלתה שלב בשנה האחרונה. בין היתר הפכה קופרמן הפקות לזרוע הייצוג של אנדמול בישראל, יולי אוגוסט הפקות נרכשה על-ידי פרוזיבן, וטדי הפקות כרכה את פעילותה בזו של CORE מדיה גרופ.

בילמן ונאמן אומרים היום (ג') כי "השוק הישראלי מספק פורמטים רבים, והשוק העולמי הוא המקום הבא להיות בו. היוזמה נולדה בזכות מירה גשל מ'המכון ליצוא ולשיתוף-פעולה בינלאומי', שחשף בפנינו את ההזדמנות לשיתוף-הפעולה עם Global Agency".