גוגל משלבת את עומסי התנועה של ווייז במפות שלה

לפי הפרסום של גוגל בבלוג החברה, עדכוני עומסי התנועה עובדים בצורה חד סיטרית, קרי דיווח של משתמש ווייז מופיע באפליקציית הניווט של גוגל

עברו רק כחודשיים מאז רכשה גוגל את ווייז בכמיליארד דולר והיום (ג') אנחנו מתבשרים על המהלך הראשון של ענקית האינטרנט בעקבותיו. גוגל תשלב את עומסי התנועה של משתמשי ווייז בתוך אפליקציית הניווט והמפות שלה במכשירי האנדרואיד והאייפון.

לפי הפרסום של גוגל בבלוג החברה, עדכוני עומסי התנועה עובדים בצורה חד סיטרית, קרי דיווח של משתמש ווייז מופיע באפליקציית הניווט של גוגל. המטרה של גוגל היא כמובן לשפר את עומסי התנועה בתוך האפליקציה שלה, אבל היא בעצם מתחילה לפגוע באפליקציה של ווייז, מכיוון שלמשתמשים שלא אוהבים לדווח, תהיה סיבה אחת פחות להישאר בווייז.

ההפתעה הגדולה ביכולת עומסי התנועה בגוגל היא הגעתה למדינות רבות, אבל לא לישראל. בין המדינות שזוכות לקבל את העדכון הזה: ארה"ב, אנגליה, פרו, שווייץ, מקסיקו, גרמניה, צרפת, קולומביה, ברזיל, צ'ילה וארגנטינה.

למשתמשי ווייז שעובדים עם עורך המפות שלה, החברה הוסיפה גם תמונות של רחובות מתוך שירות Street View שלה, שיעזרו לתקן בצורה פשוטה יותר טעויות.

"כל משפחת ווייז עבדה קשה מאוד מאז שהצטרפה לגוגל", כותב נועם ברדין, מנכ"ל ווייז בבלוג החברה. "אחת המטרות שהיו בעדיפות ראשונה אצלנו, היתה לזהות שירותים של גוגל שיכולים לעבור שיפור משמעותי".