ג'ובוקיט הפסידה 174 אלף דולר ברבעון; ההכנסות זינקו פי 7

מנכ"ל החברה: "תעבורת אתר ExactME! אשר הסתכם זינקה בכ-2,000% בהשוואה לחציון הקודם אשתקד"

זינוק של פי 7 בהכנסות ג'ובוקיט ברבעון השני של 2013. החברה, המפתחת טכנולוגיה לחיפוש והתאמה בין עובדים למעסיקים באינטרנט ומשווקת פתרונות מתקדמים בעולם משאבי האנוש, רשמה ברבעון השני הכנסות של כ-70 אלף דולר.

"הגידול בהכנסות נובע מהטמעת מודל עסקי נוסף אשר מטרתו להביא לזינוק מהיר בהכנסות ושיפור הרווחיות בהפעלת המודלים העסקיים הייחודיים לחברה", מסרה ג'ובוקיט.

חרף הגידול בהכנסות, החברה עדיין הציגה הפסד נקי של 174 אלף דולר ,אם כי מדובר בצמצום בהשוואה להפסד של יותר מחצי מיליון דולר ברבעון הקודם. הוצאות ההנהלה זינקו כמעט פי 2 ל-207 אלף דולר.

"הגידול המהיר בשיעור הצמיחה ובקצב התעבורה של אתר ExactME! בהשוואה לרבעון הראשון נובע מתחילת יישום המודל העסקי שבוצע במהלך הרבעון השני", מסר המנכ"ל רפי שקולניק. "בנוסף ניתן לראות את השפעת השינוי בצמיחה המהירה בהכנסות החברה ובשיפור משמעותי בשורת הרווח ובמדדים נוספים. תעבורת אתר ExactME! אשר הסתכם זינקה בכ-2,000% בהשוואה לחציון הקודם אשתקד. החברה מממשת את האסטרטגיה העסקית לצמיחה מהירה וכבר ברבעון השני אנו קוצרים פירות ראשונים של המהלכים שביצענו ומימושם צפוי להמשיך ולהשפיע לחיוב גם בדוחות הכספיים הקרובים".