הנקראות ביותר

מסתמן: "טיים אאוט" תקנה את "מוטו" ב-800 אלף שקל

כך המליצו מפרקי הקבוצה ■ מו"ל "טיים אאוט", יובל סיגלר, הציע לקנות 9 מגזינים והתחייב להעסיק לפחות 24 עובדים מתוך כ-60 למשך שנה ולא להרע את תנאיהם

מפרקי קבוצת המגזינים "מוטו" המליצו על מכירתה למו"ל "טיים אאוט", יובל סיגלר.

סיגלר הציע לקנות 9 מגזינים בסכום של 800 אלף שקל ולעמוד בהתחייבויות כלפי מנויים סגורים של הקבוצה בכ-2 מיליון שקל. סיגלר יקבל גם את אתר הקבוצה ואת בסיס המנויים, והתחייב להעסיק לפחות 24 עובדים מתוך כ-60 למשך שנה ולא להרע את תנאיהם.

המפרקת, עו"ד רחל כרמי, הודיעה על המלצתה זו לבית המשפט המחוזי בתל-אביב, ועל מנת לקיים את העסקה יש צורך באישורה של השופטת ורדה אלשיך.

סיגלר גבר על ההצעה של "תכלת" בראשותו של עקיבא גולדבלום, אחיו של מו"ל "מעריב" שלמה בן-צבי.

לדברי עו"ד אביב כרמי שניהל את הפירוק, עמדת העובדים הייתה אחד הנתונים שהנחו אותם. "העובדים הביעו עמדה כי הצעה זו של סיגלר עדיפה בהרבה", אמר כרמי. לדבריו, "העובדים זיהו את 'תכלת' כ'מעריב', מה שהרתיע אותם".

קבוצת "טיים אאוט" כוללת את השבועון התל-אביבי "טיים אאוט", ירחון באנגלית, מדריכי טיולים ואפליקציות, ובקרוב יושק גם אתר אינטרנט.

סיגלר ביקש לא להגיב.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
דין וחשבון
הסיפורים הגדולים של השבוע
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות