גאדג'טים: סמסונג גלקסי S4 זום - רק לחובבי הצילום

ה-S4 זום הוא סמארטפון שונה לגמרי מה-S4 הרגיל: החומרה חלשה יותר, אך המצלמה היא אחת הטובות כיום בסלולר ■ מי שרוצה להסתובב עם מצלמה טובה ומוכן להתפשר על נוחות בעיצוב המכשיר, ימצא את מבוקשו

יצרניות הסלולר מנסות כל הזמן לשפר את איכות המצלמה בסמארטפונים. בגלקסי S4 זום, סמסונג החליטה לשלב לשם כך עדשה אופטית שתעשה את העבודה.

צילום: ייחודו של ה-S4 זום הוא המיקוד - המכשיר מגיע עם עדשה אופטית בגב הטלפון ולה זום אופטי נאה מאוד, כפול 10, וחיישן של 16 מגה פיקסל, ויש גם פלאש ומיקוד אוטומטי. איכות התמונות מוצלחת ביום והתוצאות בלילה משמחות. הזום האופטי מצוין והממשק מאפשר לבחור בין מצבי צילום רבים.

עיצוב: ה-S4 זום לא קל בכלל - 204 גרם, והוא עבה מאוד בגלל העדשה, מה שמאפשר להכניס אותו לכיס הג'ינס, אבל זה לא הדבר הנוח בעולם.

ממשק: מערכת ההפעלה היא אנדרואיד 4.2.2 - ג'לי בין, הכוללת את התוספות של סמסונג, כמו שלט רחוק אוניברסלי לטלוויזיה, לממיר ולשאר אביזרי המדיה ואפליקציית כתיבת פתקים בכתב יד עם האצבע.

חומרה: מסך מגע בגודל 4.3 אינץ' באיכות טובה, למרות שלא מדובר ב-Full HD, עם מעבד כפול ליבה במהירות 1.5 ג'יגה הרץ ו-1.5 ג'יגה זיכרון. נפח האחסון: 8 ג'יגה, ואפשרות הרחבה עד 64 ג'יגה. הנתונים פחות מרשימים מה-S4 הסטנדרטי, אך המכשיר מגיב בצורה חלקה וללא בעיות מיוחדות.

סוללה: עם הספק של 2,330 מילי אמפר, מצליחה לשרוד יום של שימוש.

השורה התחתונה: שמו של ה-S4 זום מטעה: זהו סמארטפון שונה לגמרי, עם חומרה חלשה יותר אך עם אחת המצלמות הטובות כיום בסלולר. מי שרוצה להסתובב עם מצלמה טובה ומוכן להתפשר על נוחות בעיצוב המכשיר, ימצא את מבוקשו.

מחיר: 3,000 שקל דרך אתר היבואן סאני.

ציון: 8.