המשחק עם כמות הקהל הגדולה ביותר ב-MLS מאז 1996

67,358 צופים התייצבו למשחק של סיאטל סאונדרס מול פורטלנד טימברס, הכי הרבה שידעה ליגת הכדורגל האמריקאית מאז עונת הבכורה שלה

מי אמר שאין תרבות כדורגל באמריקה? קהל של לא פחות מ-67,358 צופים התייצב השבוע למשחקה הביתי של קבוצת ה-MLS סיאטל סאונדרס מול פורטלנד טימברס, שנגמר בניצחון של המארחים 0-1. במשחק זה רשם חלוץ הרכש של הסאונדרס, קלינט דמפסי שהגיע מטוטנהאם האנגלית, את הופעת הבכורה הביתית שלו.

מדובר על המשחק עם כמות הקהל השנייה הכי גבוהה בתולדות ה-MLS, אחרי הבכורה של לוס אנג'לס גלאקסי ב-1996, בעונה הראשונה של הליגה, שמשכה 69,255 צופים. שיא הצופים שנרשם במשחק של סיאטל מול פורטלנד ניפץ אפילו את הכמות שנרשמה למשחק הידידות של סיאטל מול מנצ'סטר יונייטד ב-2011 (אז הגיעו 66,452 צופים).

יש לציין כי הסאונדרס מוליכים את ה-MLS מבחינת כמויות הצופים הממוצעות שלהם, עם למעלה מ-40 אלף איש שמגיעים לכל משחק (פי 2 יותר מהממוצע של הקבוצה השנייה בדירוג זה בארצות הברית, הגלאקסי).

הסאונדרס, שהחלו לשחק ב-MLS רק ב-2009, מארחים את משחקי הבית שלהם באצטדיון ה"סנצ'ורי לינק פילד", אותו הם חולקים עם קבוצת הפוטבול סיאטל סיהוקס.