"פורבס": מדונה בראש רשימת הסלבס המרוויחים עם 125 מיליון דולר

במקום השני: סטיבן שפילברג, שהרוויח ב-12 החודשים שהסתיימו ביוני 2013 סכום של 100 מיליון דולר ■ אופרה ווינפרי רק במקום ה-13 עם 77 מיליון דולר

‎‎אייקון הפופ מדונה היא המרוויחה ביותר מבין המפורסמים והמפורסמות בעולם, וב-12 החודשים שהסתיימו ביוני היא גרפה סכום נאה של 125 מיליון דולר.‏

מדונה בת ה-55, שאחד משיריה הידועים ביותר הוא "נערה חומרנית", רשמה הכנסה גולמית של 305 מיליון דולר מסבב ההופעות ‏‏MDNA‏, בנוסף להכנסותיה ממכירות בגדים, בשמים ולרווחים שהניבו לה השקעותיה, על-פי דירוג "פורבס".

‏‏הבמאי סטיבן שפילברג, שיצר אשתקד את הלהיט "לינקולן", הגיע למקום השני עם רווחים קטנים בהרבה משל מדונה: 100 מיליון דולר באותה תקופה. מרבית רווחיו של שפילברג באו מקטלוג להיטי העבר שלו: "אי.טי" ו"פארק היורה", שממשיכים להניב לו סכומים יפים.

‏הבריטים המרוויחים ביותר הם איל המוזיקה והטלוויזיה סיימון קאוול, ו-א. ל. ג'יימס, מחברת הספר "חמישים גוונים של אפור", שחולקים את המקום השלישי עם רווחים של 95 מיליון דולר כל אחד. מנחה תוכניות הרדיו הווארד סטרן חולק איתם את המקום השלישי גם כן.

‏‏"הצלחתה של מדונה מוכיחה את עוצמתה הלא תיאמן של קריירה מוזיקלית מצליחה", אמרה כתבת "פורבס", דורותי פומרנץ. היא הוסיפה כי הקריירה של זמרת הפופ בת ה-27, ליידי גאגא, מזכירה את תחילת הקריירה בת 40 השנים של מדונה. ‏"הכוכבת הצעירה בהחלט הולכת בעקבותיה של מדונה בכל הנוגע לעשיית כסף", כתב "פורבס".

רווחיה בסך 80 מיליון דולר של ליידי גאגא באו בעיקר מסבב ההופעות העולמי ‏‏Born This Way Ball‏, והן מזכות אותה במקום העשירי בדירוג.

‏‏"פורבס" מחבר את הרשימה השנתית של המפורסמים המרוויחים ביותר על בסיס נתונים מסוכנים, ממנהלים, ממפיקים וממקורות אחרים, כדי לאמוד את רווחי המפורסמים מפעילותם בתחום הבידור. הנתונים אינם משקפים ניכויי מס, עמלות סוכן או "הוצאות אחרות שכרוכות במעמד של מפורסם".‏

‏סך הרווחים שזיכה את מדונה במקום הראשון בדירוג הנוכחי גבוה מ-‏110 מיליון הדולר שהניבו לה את המקום הראשון בדירוג ב-2009, אך נמוך מ-165 מיליון הדולר שגרפה אופרה ווינפרי אשתקד, לדברי "פורבס". מלכת תוכניות האירוח ובעלת אימפריית המדיה אופרה ווינפרי ספגה ירידה חדה ברווחים, לדברי "פורבס", וצנחה למקום ה-13 בדירוג עם רווחים של 77 מיליון דולר.

‏שמות אחרים בעשיריה הפותחת כוללים את מארח תוכניות הטלוויזיה גלן בק, הבמאי מייקל ביי מזיכיון "הרובוטריקים", ומחבר ספרי המתח ג'יימס פטרסון, שלדברי "פורבס" הפך לסופר רב-המכר ביותר של כל הזמנים. ‏‎‎‏