עקיבא גולדבלום הקפיץ את המחיר על "מוטו" ל-1.1 מיליון שקל

גולדבלום, אחיו של מו"ל "מעריב" ו"מקור ראשון" שלמה בן-צבי, מתנגד להמלצת מפרקת "מוטו" למכור את קבוצת המגזינים למו"ל "טיים אאוט" יובל סיגלר

מו"ל "תכלת", עקיבא גולדבלום, הגיש לבית המשפט המחוזי בתל-אביב התנגדות להמלצת מפרקת "מוטו" למכור את קבוצת המגזינים למו"ל "טיים אאוט" יובל סיגלר.

ל"גלובס" נודע כי גולדבלום, אחיו של מו"ל "מעריב" ו"מקור ראשון" שלמה בן-צבי, טוען כי המשא-ומתן עמו לא מוצא, ובמקביל הוא העלה את הצעתו לרכישת הקבוצה ל-1.1 מיליון שקל - 300 אלף שקל יותר מההצעה של סיגלר, שעל בסיסה החליטה המפרקת עו"ד רחל כרמי למכור לו אותה.

עו"ד כרמי, מגובה בעובדי "מוטו", ענתה לבית המשפט המחוזי כי היא עומדת מאחורי המלצתה, שכן ההתחייבויות שגולדבלום היה מוכן לקחת על עצמו כלפי מנוייה הסגורים של קבוצת המגזינים, היו נמוכות משל סיגלר ולא מלאות.

כמו כן, קיים חשש, לדבריה, כי "תכלת" - המורכבת ממגזיני "מעריב" ו"מקור ראשון" - תבקש לאחד מותגים מתחרים בין שתי הקבוצות.

העובדים, כך נודע ל"גלובס", חתמו על מסמך שהוגש לבית המשפט, ובו הם מתנגדים לתוקף למכירת הקבוצה ל"תכלת", בשל הזיהוי שלה בעיניהם ל"מעריב". למרות הכחשת קשר מצד גולדבלום בין שתי החברות, סירבו העובדים להיפגש איתו לצורך הידברות.

במסגרת הצעתו התחייב סיגלר להעסיק 24 עובדים לפחות למשך שנה ולקחת על עצמו התחייבויות בסך 2 מיליון שקל למנויים.