האתר שיאפשר לכם למצוא שותף להקמת סטארט-אפ

Founders Nation הוא מיזם התנדבותי ללא מטרות רווח שפועל למען קהילת הסטארט-אפים בארץ ובעולם

לא קל לחשוב על רעיון ולהקים סטארט-אפ. למצוא את השותף המתאים לדרך - זו משימה עוד יותר מסובכת. אתר חדש ששמוFounders Nation מאפשר לסטארט-אפיסטים לחפש את השותף שלהם לפי קריטריונים כמו תחום עיסוק, מיקום פיזי, השלב שבו נמצא הרעיון והזמן הדרוש. את הקשר באתר אפשר ליצור בצורה גלויה או אנונימית.

Founders Nation נולדה מתוך צורך אישי של היזמים למצוא בעצמם שותפים לסטארט-אפ. "השנים לימדו אותנו שלמצוא שותף שאפשר לסמוך עליו, זה אחד הדברים הקשים ביותר בתחילת הדרך. זה מה שבמידה רבה יכריע את ההצלחה של הסטארט-אפ בעתיד", אומר צחי דוידוביץ מייסד ומנהל הפעילות.

"אנחנו אוהבים לחשוב על המשפט מהסרט ג'רי מקגוויר, שמתמצת את הרגע שבו אתה פוגש שותף ב-You Had me at Hello", אומר גיא פרנקלין, ממקימי המיזם, "אבל האמת שתהליך מציאת השותף לא דומה לסרטים. זה תהליך לא קל כמעט כמו למצוא אישה, אתה מחפש מישהו שישלים אותך, מישהו שיחלוק בעול הדרך ובכיף שבתהליך, מישהו שיאתגר אותך ויניע אותך".

Founders Nation הוא מיזם התנדבותי ללא מטרות רווח שפועל למען קהילת הסטארט-אפים בארץ ובעולם. לאתר נרשמו כבר יותר מ-600 יזמים, שמחפשים שותפים, מספרת ניצן שמייסר, ממייסדות הפלטפורמה.