אמנת מדווחת: גידול של 9.9% ברווח ברבעון השני

החברה חילקה בשנת 2013 עד כה דיבידנד בסך של 4 מיליון שקל והכריזה על דיבידנד נוסף של 4 מיליון שקל

חברת אמנת פרסמה היום את תוצאותיה לרבעון השני ולחציון הראשון של שנת 2013, בהם היא מציגה צמיחה ושומרת על איתנות פיננסית ועל צבר הזמנות גבוה. החברה חילקה בשנת 2013 עד כה דיבידנד בסך של 4 מיליון שקל והכריזה על דיבידנד נוסף של 4 מיליון שקל.

הדו"ח המוגש לרבעון השני נעשה תוך יישום תקן IFRS11, לפיו חברות שבהן השליטה של אמנת היא שליטה משותפת עם חברות אחרות מוצגות לפי שיטת השווי המאזני. על רקע זה תשומת הלב מופנית לרווח לתקופה המיוחס לבעלים של חברת האם, המרכז והמבטא את התוצאות של כל החברות באמנת.

הכנסות אמנת ברבעון הסתכמו בכ-66.7 מיליון שקל, גידול של כ-2.6% בהשוואה להכנסות של כ-65 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי של אמנת ברבעון השני הסתכם בכ-4.9 מיליון שקל, ירידה של כ-5.5% בהשוואה לרווח גולמי של כ-5.2 מיליון שקל ברבעון השני לשנת 2012, בעיקר על רקע הירידה בתרומת מגזר המחשוב והתכנה.

הרווח מפעולות רגילות עמד ברבעון על כ-1.5 מיליון שקל. הרווח הנ"ל אינו כולל את רווחי החברות שבהן השליטה משותפת. ברבעון השני, נרשמה ירידה בהוצאות המכירה ובהוצאות הנהלה וכלליות, ואלה היוו ברבעון השני לשנה זו כ-5.2% מסך ההכנסות בהשוואה לכ-7.9% ברבעון השני לשנת 2012.

הרווח לתקופה המיוחס לבעלים של חברת האם לרבעון הסתכם בכ-2.3 מיליון שקל, גידול של כ- 9.9% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

אברהם אסף, יו"ר קבוצת אמנת, ציין כי "הגישה האסטרטגית של הקבוצה, מדיניות עסקית זהירה וקפדנית, ניסיון ניהולי רב ואיתנות פיננסית, אפשרו לנו להתמודד בהצלחה במיוחד בתקופה זו ולהציג גם הפעם גידול בפעילות ושיפור ברווחי השותפים באמנת".