מגדלי הארגז של קבוצת בסר בציר יגאל אלון יוצאים לדרך

הפרויקט יכלול שני מגדלי משרדים בני 40 קומות כל אחד, מעל שטחי מסחר ומרתפי חניה הכוללים 2,200 חניות, ויכלול גם מועדון כושר וספא

קבוצת בסר בראשות נחשון קיויתי, השיקה השבוע את תחילת הקמתו של פרויקט מגדלי המשרדים במתחם הארגז ברחוב יגאל אלון בתל אביב. כל שטחי המשרדים בפרויקט שייקרא "מגדלי אלון", שווקו לקבוצת רכישה שאירגנה קבוצת בסר. הפרויקט יוקם בסמוך למגדל אלקטרה, על חורבות מפעל "הארגז" לשעבר, והיקף הפרויקט מוערך מ-1.3 מיליארד שקל.

הפרויקט יכלול שני מגדלי משרדים בני 40 קומות כל אחד, מעל שטחי מסחר ומרתפי חניה הכוללים 2,200 חניות, ויכלול גם מועדון כושר וספא. ביצוע הפרויקט החל לאחרונה על ידי החברות אשטרום ואלקטרה בנייה, ועתיד לקחת עוד 45 חודשים נוספים. בין קבוצת הרכישה לחברות ביצוע נחתם הסכם לפיו יוקם

נחשון קויתי מבעלי קבוצת בסר מסר כי "מדובר בפרויקט הגדול ביותר שהוקם עד כה בארץ במתכונת של קבוצת רכישה, ב"שיטת בסר" הידועה. המגדל הצפוני בן 40 קומות משרדים שווק לחברות הביטוח הראל ומגדל השותפות לקבוצת הרכישה והמגדל הדרומי בן 40 קומות אף הוא שווק ל- 100 שותפים, בעלי מקצועות חופשיים ביניהם עורכי דין רואי חשבון, סוכני ביטוח, משרדי פרסום, שמאים ומהנדסים.

מדובר בפרויקט הראשון בו שותפים בקבוצת רכישה שאירגנה בסר גם גופים מוסדיים בדמות חברות ביטוח. "זהו צעד ראשון בדרך לשיתוף מוסדיים בייזום פרויקטים ב"שיטת בסר", מסר קיויתי.

חברת ב.ס.ר הקימה לפני כ- 15 שנה את מגדלי טויוטה ביגאל אלון וכיום מקימה גם את מגדלי ב.ס.ר 3 ו-4 בבני ברק בסמוך למגדלי ב.ס.ר 1 ו-2.

משרד האדריכלים ברעלי, לויצקי, כסיף תכנן את הפרויקט ועורכי הדין רועי מקוב ומשה הוברמן ממשרד הרמן מקוב, היועצים המשפטיים של הפרויקט. בנק הפועלים מלווה את הפרויקט ובמתן הלוואות לקבוצת הרכישה.