גוגל רכשה את WIMM - חברה שמפתחת שעונים חכמים

הרכישה של WIMM תוסיף לגוגל - מעבר לשעון פיזי ומספר אפליקציות - גם תוכנית שמאפשרת למפתחים לבנות מיקרו אפליקציות למוצר שלה, המותקנות על השעון ומאפשרות לבצע פעולות שונות כמו שליטה בנגן המוזיקה

ביום רביעי השבוע, ערב ראש השנה, תכריז סמסונג על השעון החכם (סמארט וואץ') הראשון שלה. החברה מדרום קוריאה, שזוכה כבר עכשיו לחשיפה תקשורתית גבוהה, צריכה להתחיל להסתכל לצדדים, שם היא עלולה לפגוש את אפל ואת גוגל שגם הן מפתחות שעונים מתקדמים.

הבלוג הטכנולוגי GigaOm פרסם בסוף השבוע שגוגל רכשה לפני כשנה חברה בשם WIMM, אשר פיתחה שעון חכם המבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד, מתוצרת גוגל.

WIMM שממוקמת בקליפורניה הוקמה לפני חמש שנים והיא השיקה את המוצר שלה כבר בשנת 2011. חלק מהעובדים של WIMM עברו לעבוד בגוגל, מהלך הגיוני בהתחשב בכך שהם כבר התרגלו לעבוד עם אנדרואיד.

לפני כשנה WIMM החליטה לרדת למחתרת, היא מחקה את חשבון הטוויטר שלה והפסיקה את המכירות של השעון WIMM One. באתר האינטרנט שלה החברה פירסמה הודעה לפיה "במהלך הקיץ של 2012 חברת WIMM Labs נכנסה לשותפות עסקית בלעדית". בגוגל אישרו את פרטי הידיעה.

הרכישה של WIMM תוסיף לגוגל - מעבר לשעון פיזי ומספר אפליקציות - גם תוכנית שמאפשרת למפתחים לבנות מיקרו אפליקציות למוצר שלה, המותקנות על השעון ומאפשרות לבצע פעולות שונות. למשל, שליטה בנגן המוזיקה. הרכישה כוללת גם את כתובת האינטרנט smartwatch.com.