41.5 מיליון דולר, בלי לעשות כלום

זה הסכום המובטח שיקבל פלויד מייוודר עבור הקרב הבא שלו; בכך ינפץ המתאגרף האמריקאי את השיא שהוא עצמו קבע ב-2007

המתאגרף הכי מדובר בעולם כיום, פלויד מייוודר, נמצא כבר כמה שנים טובות בעסקי שבירת השיאים. הרקורד המדהים שלו בזירה עומד על 44 ניצחונות (מהם 26 בנוקאאוט) ו-0 הפסדים ב-17 שנות קריירה. ב-2007, הקרב שלו מול אוסקר דה לה הויה נרכש לצפייה על-ידי 2.5 מיליון אמריקאים, והפך לאירוע הפיי-פר-ויו המכניס בכל הזמנים בטלוויזיה (יצר מחזור בגובה של 132 מיליון דולר).

במהלך 2012 קיים האמריקאי שני קרבות - מול מיגל קוטו ורוברט גררו - וקיבל עבורם הכנסות מובטחות של 32 מיליון דולר, עוד לפני שבכלל עלה על הזירה - במה שהיווה שיא חדש בעולם האגרוף. שיא שכעת מייוודר ישבור שוב, כמובן: בשבת הקרובה הוא יתחרה עם סול "קנלו" אלבארז המקסיקני, ועל-פי האמרגן שלו, לאונרד אלרבי, הסכום המובטח ממנו יהנה מייוודר יעמוד על 41.5 מיליון דולר, מבלי קשר לתוצאת הקרב.

אגב, הקרב של מייוודר מול אלבארז, שייערך במלון MGM בלאס וגאס, כבר הספיק לשבור שיאים כספיים נוספים: כל הכרטיסים אליו נמכרו בתוך פחות מ-24 שעות, והצליחו לייצר את הכנסות הגבוהות בכל הזמנים מסעיף זה, בסך 19.9 מיליון דולר (השיא הקודם בקופות נרשם בקרב של מייוודר עם דה לה הויה ב-2007, ועמד על 18.4 מיליון דולר).