קריימר ממליץ: 3 מניות "בריאות ולוהטות" בתחום הביוטק

הפרשמן הכלכלי הפופולרי ציין בתוכנית היומית שלו כי לעיתים בתקופה זו של השנה מנהלי ההשקעות רוכשים מניות מסוימות רק משום שרשמו תשואות נכבדות ■ לכן, הוא ממליץ על מניות שזינקו עד כ-87% ולהערכתו ימשיכו לעלות עד סוף השנה

הפרשן הכלכלי הפופולרי ג'ים קריימר, אמר בתוכנית היומית שלו ב-CNBC, כי בתקופה זו של השנה מניות מסוימות מושכות משקיעים רבים ובמיוחד את מנהלי ההשקעות, רק משום שהן רשמו תשואות נאות במהלך השנה. לכן, קריימר ממליץ על 3 מניות ביוטק שלהערכתו עשויות להמשיך ולעלות בחודשים הקרובים.

"לקראת סוף השנה, מנהלי ההשקעות רוכשים לעיתים מניות מנצחות, רק כדי להראות ללקוחות כמה שהם חכמים", מסביר קריימר. "כאשר בוחנים את שנת 2013, המניות בתחום הרפואה עם הביצועים הטובים ביותר ב-S&P 500 הן שחקניות הביוטק Celgene, Regeneron ו-Gilead", הוא מציין.

כדי לבחון האם לשלושת המניות הללו עדיין יש מקום לעליות, קריימר ביצע ניתוח מעמיק ואף התייעץ עם המומחה לניתוח טכני בוב לאנג.

Celgene - מניית החברה זינקה בכ-87% מתחילת השנה והחלה לצבור תאוצה בליווי מחזורים גבוהים באמצע אוגוסט. עם זאת לאנג מציין כי המניה נחלשה לאחרונה ולכן ממליץ לרכוש אותה רק כאשר היא תיסוג לרמה של 140 דולר, רמת הממוצע נע 50. להערכתו, כל עוד המניה תישאר מעל רמה זו, היא תפרוץ חזק בסוף השנה.

Regeneron - מניית החברה טסה בכ-73% מתחילת השנה. לאנג מציין כי לא רק שהמניה זינקה, אלא גם שברה פסגה כפולה בליווי מחזורים גבוהים וקבעה שיא חדש. "זהו סימן שורי מובהק", הוא מציין. עם זאת הוא מציין כי הן מדד החוזק היחסי (RSI) והן מדד ה-Williams, נמצאים במצב של קניית יתר. לכן, לאנג ממליץ להמתין לנסיגה ולרכוש את המניה ברמה של כ-275 דולר.

Gilead Sciences, Inc. - עם עליות של כ-70% מתחילת השנה, לאנג מציין כי גרף המניה של גילאד מעיד על אחד מקווי המגמה השוריים הטובים ביותר בסקטור הביוטק. לכן, הוא סבור שהמניה תמשיך לטפס עד סוף השנה וממליץ לרכוש אותה.