דיווח: מייסד בלקברי מייק לזרידיס מעוניין לרכוש את החברה

לאחר שהחברה דיווחה כי היא תפטר 4,500 עובדים, דיווחים היום ב"ניו-יורק טיימס" וב"וול סטריט ג'ורנל" מציינים כי לזרידיס פנה לקרן בלקסטון ולקרלייל גרופ על מנת לגבש הצעות רכישה

האם מייסד בלקברי יגאל את החברה? בסוף השבוע דיווחה יצרנית הסמארטפונים את תוכנית ההתייעלות שלה במסגרתה תפטר כ-4,500 עובדים, וכעת, על-פי דיווחים ב"ניו-יורק טיימס" וב"וול סטריט ג'ורנל", ייתכן כי מייסד החברה, מייק לזרידיס, ירכוש אותה.

על-פי הדיווח ב"ניו-יורק טיימס", לזרידיס פנה לקרן בלקסטון ולקרלייל גרופ על מנת לגבש הצעות רכישה. עם זאת, השיחות בעניין מוגדרות עדיין כמוקדמות.

לזרידיס עזב את החברה במארס האחרון, אולם הוא עדיין אחד מבעלי המניות הגדולים בה, מה שעשוי לסייע לו להפוך את החברה לפרטית בבעלותו.

בלקברי הודיעה רשמית בחודש אוגוסט כי היא מתכוונת להעמיד את עצמה למכירה. מצבה הקשה של בלקברי נמשך כבר זמן רב, למרות צעדים חדשים ביניהם השקה לפני מספר חודשים של סמארטפון מתקדם בשם בלקברי 10, מתוך תקווה שהוא יסייע לה להיחלץ מהמצב אליו היא נקלעה ויקדם אותה בתחרות מול אפל וסמסונג.

אולם, הביקוש לקו המוצרים החדשים של החברה, חלש ומכירות הבלקברי Z10, המכשיר המתקדם ביותר של החברה, פספסו את תחזיות האנליסטים בכמעט מיליון יחידות ברבעון הראשון של השנה.