ברייק הזהב בסדרה "שובר שורות": 400 אלף דולר לכל פרסומת

הפרק האחרון בסדרה ישודר הערב בארה"ב, וכל מלאי הפרסום עבורו כבר נמכר

סדרת הלהיט "שובר שורות", שתגיע הערב (א') לסיומה בארה"ב, מהווה ביצת זהב עבור רשת AMC. הרשת דורשת 400 אלף דולר עבור ספוט של 30 שניות במהלך שידור הפרק האחרון. לדברי מקורות בתעשייה, לכל אורך העונה החמישית דרשה הרשת בין 200 ל-300 אלף דולר עבור ספוטים.

עבור הרשת מדובר בקפיצה משמעותית, לאחר שבעונות הקודמות היא הצליחה לקבל רק כ-140 אלף דולר לספוט. המחלקה המסחרית ב-AMC ניסתה למנף את המחצית השנייה של העונה החמישית וחייבה את המפרסמים לקנות מספר רב של ספוטים בתוכניות ובסרטים של הערוץ, ולא להתמקד רק בפרסומת אחת בפרק האחרון.

לדברי דובר הרשת, כל מלאי הפרסום עבור הפרק האחרון נמכר, אך הוא סירב להתייחס לסכומים.

למרות שמדובר בסכומים גבוהים יחסית, הם עדיין רחוקים ממה שהושג בעבר בסדרות להיט. כך למשל, עבור פרסום בפרק האחרון של "אבודים" שילמו המפרסמים 900 אלף דולר. עבור ספוטים בפרק הסיום של "סיינפלד", "חברים" ו"כולם אוהבים את ריימונד" הרף עלה למיליון דולר.

פרק הסיום של "שובר שורות" יהיה ארוך במיוחד ויימשך 75 דקות. הוא צפוי למשוך מיליוני צופים, כאשר נתוני הרייטינג של הסדרה עצמה כמעט הוכפלו עם עליית העונה החמישית. הפרק יהיה זמין לצפייה בישראל ביום רביעי ב-yesVOD וביום שבת בערוץ yes Oh HD.

על-פי הערכות, הבאזז סביב העונה החמישית נוצר לאחר שבזמן הפגרה לאחר העונה הרביעית, השלימו רבים מהצופים את הצפייה בפרקים באמצעות מדיה דיגיטלית דוגמת נטפליקס, ורבים ציפו לחזרתה לאוויר של הסדרה.

ספוט
 ספוט