NBC שברה שיאי מכירת פרסומות לאולימפיאדת החורף

רשת הטלוויזיה האמריקאית מכרה ספוטים למשחקי סוצ'י 2014 תמורת 800 מיליון דולר, סכום שצפוי עוד לגדול ■ מיהם המפרסמים הבולטים?

רשת הטלוויזיה NBC מכרה ספוטים פרסומיים למשחקים האולימפיים בסוצ'י, רוסיה, ב-2014, תמורת מחיר כולל של 800 מיליון דולר - שיא כל הזמנים עבור משחקי חורף שמשדרת רשת הטלוויזיה האמריקאית - כך חשף סת' ווינטר, סמנכ"ל השיווק של מחלקת הספורט ב-NBC.

את השיא הקודם, מכירת פרסומות בסך 750 מיליון דולר, רשמה NBC במשחקי ונקובר 2010 ובסולט לייק סיטי 2002. לטענת הרשת, מכירת הפרסומות עשויה להתרחב עוד ולהסתכם ב-970 מיליון דולר.

שיא מכירת הפרסומות למשחקים האולימפיים שנערכים בקיץ שייך ללונדון 2012 - למעלה ממיליארד דולר.

בין המפרסמים שכבר קנו ספוטים פרסומיים לקראת סוצ'י: קוקה-קולה, פרוקטר אנד גמבל, מקדונלד'ס, ג'נרל מוטורס, ב.מ.וו, קלוגס, סיטיבנק, ג'נרל אלקטריק, AT&T.