להרגיש הורדוס: מלון עין גדי מציע תענוגות מול הנוף המדברי

סוויטות הדה לוקס החדשות של מלון עין גדי מספקות פינוקים - מקלחת על מים חיים כשכל המדבר תלוי מול החלון ■ הספא סינרגיה החדש רק מוסיף לחוויה

לא בכל יום מזדמן לו לאדם להתקלח ולהרגיש כמו הורדוס - להתענג על מים חיים כשכל המדבר תלוי לו מול החלון. סוויטות הדה לוקס החדשות של מלון עין גדי מספקות את התחושה הזו. לא רק בגלל הסטנדרט הגבוה של חדר האמבטיה, אלא בעיקר בזכות החלון הענקי. טבילה באמבט מול נוף קדומים שכזה יכולה לגרום גם לצנוע שבנופשים לגלות בעצמו פן הרודיאני בלתי צפוי.

הפן הזה מתעצם אם מבקרים גם בספא סינרגיה החדש (נחנך בתחילת 2013). הספא נבנה על צלע הר במיקום נדיר, המשקיף לנופו של ים המלח ולהרי אדום ועל תכנונו ניצח האדריכל מירון לוי, שייתכן שהוא האחראי להעלאת המלך האדומי באוב. "בשלבי התכנון המוקדם של המבנה, ביקרתי בארמון של הורדוס במצדה", סיפר פעם, "והתרשמתי במיוחד מהמבנה העגול במתחם הניצב בקצה המצוק".

דומה שאהבת הפינוקים של הורדוס באה לידי ביטוי גם במתקנים שמציעים במאה ה-21 לאורחי הספא - חדרי הטיפולים, החמאם הטורקי והבריכה הפנימית והחיצונית. אפשר לבחור מתוך מגוון טיפולים הנושאים שמות כמו "פילינג מור ולבונה" או "מדבריא". הספא מקצועי, חדיש ונעים, המטפלת (מיכל כהן) הייתה מעולה. למעשה, הספא הוא הסיבה העיקרית לנפוש דווקא שם.

גם השירות במלון מצוין: כל שיחה לקבלה נענתה במהירות, ביעילות ובאדיבות. שלט נוסף לטלוויזיה הגיע מיידית לחדר, לבקשתנו. בדלפק הקבלה היו לא רק נחמדים אלא גם מעודכנים (כולל מועדי זריחת השמש, למבקשים לעלות למצדה). עם זאת, יש תמיד מקום לשיפור. חברים שלנו, שהתארחו שם לאחרונה, נזקקו לחדר נגיש, ולכן הלכו על המיני סוויטה. היה אמנם מעט צפוף לארבעה, אבל הסתדרו. הייתה כמובן חניית נכים בסמוך (ורק אחת, אגב), אבל רכב ללא תו נכה תפס אותה, ועובדי המלון לא הצליחו לאתר את הבעלים במשך ארבעה ימים. עין גדי, לתשומת לבכם.

מחירים: חדרי מיני / דה לוקס לזוג: אמצע שבוע - 1,300-1,500 שקלים ללילה, סוף שבוע (2 לילות) - 2,706-3,106 שקלים * אינטרנט: www.ein-gedi.co.il